کد خبر : 1976896 | 10 آبان 1402 ساعت 20:41 | 32.5K بازدید | 44 دیدگاه

درباره باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم؛

مورایس: امیدوارم نتیجه در زمین رقم بخورد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان کنفرانس خبری متفاوتی را پشت سر گذاشت.

مورایس: امیدوارم نتیجه در زمین رقم بخورد

به گزارش "ورزش‎‌  سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ملوان که روز آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، متفاوت‌تر از همیشه بود و شاید کوتاه‌ترین نشست خبری خود را پشت سر گذاشت.

او حرف‌هایش را اینطور درباره بازی آغاز کرد: «همانطور که می‌دانید این یک بازی دیگر است و امیدوارم نتیجه بازی در زمین تعیین شود. بازی آسانی نخواهد بود، چرا که ما با یک تیم خوب بازی داریم.» 

او سپس در پاسخ به سوال اول که درباره برنامه سپاهان برای گلزنی با توجه به استحکام خط دفاعی ملوان بود، گفت: «نمی‌دانم چقدر گل خورده‌اند. احتمالاً 6 گل دریافت کرده‌اند. شاید ما هم کمتر از 6 گل دریافت کردیم و حقیقتاً هم نمی‌دانم چند گل زدیم. شاید بیشتر از آنها گل زدیم و کمتر از رقیب گل خوردیم. امیدوارم بتوانیم همان کار مشابه خودمان را در بازی فردا انجام بدهیم. حرف‌هایم به این معنا است که قطعاً آنها تیم خوبی هستند. ما باید بهترین خودمان را شبیه همیشه انجام بدهیم. باعث خوشحالی من است که نتیجه و امتیازات در زمین مسابقه مشخص خواهد شد.» 

مورایس سپس با سوالی درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری‌اش درباره این مربی پرتغالی مواجه شد و در واکنش به آن گفت: «من درباره باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم چون موضوعات مهمتری در باشگاه خودم وجود دارد. می‌دانم آنها که باید درباره این موضوعات صحبت کنند، به صورت کم و بیش این موضوعات را در نظر خواهند گرفت.»

کنفرانس خبری دیدار سپاهان و ملوان در شرایطی برگزار شد و به پایان رسید که خبر اعلام حکم کمیته انضباطی به کلی این نشست را تحت تاثیر خود قرار داده بود و البته در خلال این همین نشست بود که خبر غیررسمی سه بر صفر شدن بازی سپاهان برابر الاتحاد و جریمه مالی این باشگاه دست به دست می‌شد، تا خبرنگاران هم از مورایس درباره این موضوع سوالی نکنند.

دیدگاه‌ها