کد خبر : 1976911 | 10 آبان 1402 ساعت 21:46 | 20.9K بازدید | 9 دیدگاه

اسطوره با شکستن راکت خودش را از چشم انداخت!

اندی ماری در آخرین بازی فصلش، بعد از شکست مقابل الکس دمینور در مسترز پاریس، راکتش را شکست و استادیوم را ترک کرد.

اسطوره با شکستن راکت خودش را از چشم انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، اندی ماری یکبار دیگر در برابر دی مینور در دور اول مسابقات مسترز پاریس و در سه ست شکست خورد. دو شکست اندی ماری مقابل الکس دی مینور در پکن و پاریس خلاصه می‌کند که فصل 2023 او چگونه حیف شده است. شماره یک سابق جهان از بازی خود "ناامید" است و می‌گوید که نمی‌تواند "امتیاز راحت" کافی از سرویس خود دریافت کند. او هر چهار باری که امسال با دی مینور رو به رو شده است، شکست خورده است و در دو بار آخر نتوانسته است در ست تعیین کننده سوم از مزیت جلو بودن 5-2 استفاده کند و بازی را به سود خود به اتمام برساند.

در سال جاری در مواقعی اندی ماری بسیار امیدوار کننده ظاهر شد. در سطح چلنجر او دو عنوان را روی چمن بدست آورد و چهار پیروزی متوالی در سه ست باعث شد تا او به فینال مسابقات آزاد قطر راه یابد و همچنین در رده بندی جهانی به رتبه 36 رسید که بالاترین جایگاه از زمان جراحی ترمیم لگن او در سال 2019 بود. ماری در مسابقات گرند اسلم آمریکا گفت که احساس می‌کند "بهترین بازی‌هایش را از سال 2017 تا به حال " انجام می‌دهد.

1948340

اما درست مانند پایان غم انگیز سال 2022، فرم ماری با نزدیک شدن به پایان فصل در حال افت است. آخرین باخت ماری در مسترز پاریس در برابر الکس دی مینور که به دیو ملقب شده است و واقعا هم در سال جاری مثل یک دیو مقابل ماری ایستاد، رقم خورد. ماری دو بار برای پیروزی از ست سوم 5-2 سرویس زد و یک مچ پوینت داشت، اما نتوانست بازی را جمع کند. اینکه ماری یک ماه پیش در پکن در برابر دی مینور امتیاز مشابهی را از دست داد - باز هم با شکست 5-2 در ست سوم، این بار با از بین رفتن سه مچ پوینت- فقط می‌تواند بر درد و رنج او افزوده باشد.

1948341

جای تعجب نیست که ماری پس از این باخت با خشم زیادی راکتش را شکست و با دیمینور به سردی دست داد. البته بسیاری این رفتار را در شان این قهرمان بزرگ گرند اسلم ندانستند و بعد از بازی از او انتقاد کردند.

دیدگاه‌ها