کد خبر : 1977090 | 11 آبان 1402 ساعت 18:19 | 21K بازدید | 8 دیدگاه

حواسم به اخراج بازیکن آنها نبود؛

حسینی: نمی‌توانیم داور را اعدام کنیم!

مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم می‌توانست مقابل ذوب آهن برنده از زمین خارج شود.

حسینی: نمی‌توانیم داور را اعدام کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن در ابتدا گفت: بازی خوب و پرهیجانی بود و نیمه اول کل بازی دست ما بود. علی رغم زمین سخت و نامساعدی که بر اثر بارندگی به وجود آمده بود، بچه‌ها فوتبال خوبی ارائه دادند. سعی کردیم بازی را به زمین حریف ببریم و حفظ توپ داشته باشیم. می‌دانستیم آنها دنبال پرتاب بلند و ایستگاهی هستند و آنالیز خوبی داشتیم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: نیمه دوم را آنها بهتر شروع کردند اما در ادامه بازی توانستیم بازی را بگیریم. به غیر از دقایق پایانی که بازی احساسی شده بود، نیمه دوم خوبی داشتیم.

1915462

او ادامه داد: ما به گل رسیدیم و بازی را کنترل می‌کردیم و متاسفانه بچه‌ها در هفت، هشت دقیقه آخر عقب کشیدند و بازیکنان حریف توانستند با کرنر به گل تساوی برسند. بلافاصله می‌توانستیم بازی را برگردانیم که موقعیت خوب‌مان گل نشد. بازی خوب و جوانمردانه‌ای بود. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

او در مورد جنجال‌های آخر بازی و اخراج بازیکن حریف گفت: من اصلا حواسم نبود و داشتم تیم را می‌چیدم که بچه‌ها سر جایشان باشند و یک دفعه دیدم شلوغ شده و چیز خاصی نبود و آنها اوت آخرشان بود.

حسینی در مورد پنالتی‌ مشکوکی که گوهری مهار کرد گفت: چیزی که دیدیم پنالتی نبود و نمی‌توانیم داور را اعدام کنیم! داور با تجربه و آدم سالمی است و سعی می‌کند بهترین قضاوت را داشته باشد و آدم قانونمندی است. حالا اشتباه بزرگی کرد ولی خداراشکر گل نشد‌.

دیدگاه‌ها