کد خبر : 1977093 | 11 آبان 1402 ساعت 18:30 | 6.4K بازدید | 12 دیدگاه

پنالتی‌ای که برای ما گرفتند درست نبود!

ربیعی: من و حسینی می‌دانیم چقدر به هم تاکتیک زدیم

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است نظر داور وسط دیدار با آلومینیوم برای اخراج نادر محمدی درست نبوده است.

ربیعی: من و حسینی می‌دانیم چقدر به هم تاکتیک زدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آلومینیوم در اراک در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط این مسابقه و برخی اتفاقات پیش آمده بر زبان آورد.

ویدئو: 315409

ربیعی در ابتدا گفت: خوشحالم در شهری که افتخار کار کردن در آن را دارم چهره‌های آشنایی را می‌بینم. از هواداران آلومینیوم که ابتدای بازی به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم. همیشه برای آلومینیوم و هوادارانش احترام قائل هستم. یکی از افتخارات کاری من همیشه حضور در آلومینیوم بوده است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط جوی خاص و بارندگی شدید، هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. شاید فقط من و حسینی می‌دانیم که در طول بازی چقدر بدل و تاکتیک به همدیگر زدیم. به باشگاه آلومینیوم اراک و همکار خوبم آقای حسینی و کادرفنی‌شان به خاطر تیم خوبی که مهیای لیگ کردند تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنان تیم ذوب آهن خداقوت می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن همچنین گفت: به نظر خودم بد بازی نکردیم. نیمه اول پایاپای بود، تیم ما یک پنالتی از دست داد که همین جا بگویم بعد از آنکه فیلم را دیدم به نظر خودم پنالتی نبود. آدم باید واقعیت‌ها را بگوید. زمانی نقدی می‌کنیم اما آنقدر دست و پا بسته حرف می‌زنیم که محرومیتی شاملمان نشود. این را می‌توانم بگویم که پنالتی نبود. در انتهای بازی هم اتفاقی افتاد که می‌توانست اخراج نباشد.

ربیعی افزود: نیمه دوم را به نظرم بهتر شروع کردیم. دو سه موقعیت خوب هم داشتیم. پارت سه دقیقه‌ای را از دست دادیم، به موازات حرکت ترکیبی که از جناح چپ انجام شد و کرنر خوردیم. بقیه دقایق به نظر من خیلی بهتر بودیم. چون خودم می‌دانم و آقای حسینی هم می‌دیدم شطرنجی بازی می‌کنیم. به هر حال به هر دو تیم خسته نباشید. جزء تیم‌هایی هستند که هزینه زیادی نکردند اما شرایط فنی خوبی دارند.

سرمربی ذوب آهن درباره اتفاقات آخر بازی و اخراج نادر محمدی افزود: اول صحبتم این را بگویم که دوستان در کمیته انضباطی بدانند در کلام من هیچ شائبه و انتسابی نیست؛ فقط به عنوان مربی تیمی که به اذعان کارشناسان داوری ضرر کرده‌، برخی نکات را می‌گویم. من هفته پیش گفتم آن هند پنالتی نیست اما وقتی فیلم را دیدم، فهمیدم پنالتی است.

ربیعی همچنین تاکید کرد: امروز می‌گویم پنالتی گرفته شده چون زمین سُر بود، پنالتی نیست. دفاع وسط نداریم، این دومین بار است که نادر محمدی در سه هفته اخیر اخراج شده است. آرش قادری را متاسفانه به خاطر رباط صلیبی از دست دادیم و نادر هم در قزوین و اینجا اخراج شد. محدودیت در دفاع وسط داریم. شاید اگر بازیکن دیگری کارت می‌گرفت، اینقدر ناراحت نمی‌شدم. دقیقه 96 است و بازی تمام است. اول هم مربی تیم حریف درگیری ایجاد کرده، ولی چیزی که گفته شد استحقاق کارت قرمز را نداشت. با این حال درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط درباره پارت آخر بازی صحبت می‌کنم.

سرمربی ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از مسئولان ورزشگاه تشکر می‌کنم که چقدر چمن را خوب برای بازی آماده کرده‌اند. احسنت به این حفاظت از چمن. بازی هم خوب بود و دو تیم گل زدند. ذوب آهن در بازی‌های مقابل سپاهان، پرسپولیس و مس رفسنجان و بعد بازی با تراکتور از داوری متضرر شده بود.

ربیعی در پایان اضافه کرد: به حسینی تبریک می‌گویم، ایشان مربی بسیار خوبی است. امیدوارم با آقای حسینی و کادرفنی محترمشان موفق باشند. آخر بازی هم محترمانه با هم صحبت کردیم و مشکلی نیست.

دیدگاه‌ها