کد خبر : 1977199 | 12 آبان 1402 ساعت 08:50 | 34K بازدید | 86 دیدگاه

نبیل باهویی و 75 دقیقه ناامیدکننده

در شرایطی که یحیی گل‌محمدی روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفته بود نبیل باهویی شرایط بدنی لازم برای حضور در ترکیب تیمش را ندارد، اما او را در ارنج اصلی تیم خود قرار داد.

نبیل باهویی و 75 دقیقه ناامیدکننده

به گزارش "ورزش سه" نبیل باهویی بالاخره اولین بازی‌اش در ترکیب اصلی پرسپولیس را انجام داد. آن هم در شرایطی که تصور می‌شد شاید او در بهترین حالت به اندازه دیدار با ملوان یا چیزی حدود ۲۰ دقیقه به میدان برود.  

با این حال مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که که یحیی گل‌محمدی شهاب زاهدی را روی نیمکت نشاند و از باهویی در سیستم تک مهاجمی خود استفاده کرد.  
باهویی در همان دقیقه ۹ بازی فرصت این را داشت تا با کات بک سعید صادقی اولین گلش را با پیراهن سرخ به ثمر برساند که پیام پارسا دروازه‌بان جوان صنعت این ضربه را برگشت داد.

1948679

باهویی در همین نیمه نخست یک موقعیت دیگر هم داشت و در نزدیکی نقطه پنالتی پشت به دروازه حریف موفق به کنترل توپ شد، اما نه به دانیال اسماعیلی‌فر پاس داد نه خودش موفق شد بچرخد و ضربه بزند.  
باهویی که تا دقیقه ۷۵ در زمین بود، در نیمه دوم یک شانس خوب گلزنی داشت اما نتوانست از ارسالی که براش مهیا شده بود استفاده کند و ضربه سر ضعیفی داشت.  

با این نمایش ضعیف مشخصا یحیی نمی‌تواند از او راضی باشد و در دیدار با استقلال تاجیکستان هم از این مهاجم در ترکیب اصلی استفاده کند اما شهاب زاهدی هم در این دیدار هیچ کاری از پیش نبرد و بعد از دو بازی درخشان مقابل گل گهر و پیکان در سه بازی گذشته اصلا شرایط خوبی نداشته، به طوری که یا بین دو نیمه تعویض می‌شود یا مثل بازی صنعت از روی نیمکت کار را شروع می‌کند.

با این شرایط شاید مهمترین معضل یحیی برای ترکیب بازی بعدی تیمش در دوشنبه همین مهاجم نوک باشد. جایی که روزگاری متعلق به علی علیپور و مهدی طارمی بود اما حالا با شهاب زاهدی و نبیل باهویی شرایطی ناامید کننده را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها