کد خبر : 1977272 | 12 آبان 1402 ساعت 15:53 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

سوپرکاپ والیبال لهستان؛

امشب برای گرفتن این جام، جان می‌دهند!

امشب تکلیف اولین جام والیبال لهستان مشخص خواهد شد.

امشب برای گرفتن این جام، جان می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های زاکسا و یاستربسکی ویگل برای سومین قهرمانی خود در سوپرجام لهستان امشب‌ مصاف خواهند داد. قهرمانان لیگ و جام حذفی این شانس را دارند که یک هت‌تریک کلاسیک بزنند، یعنی برای سومین بار متوالی قهرمان شوند. بلیت های مسابقه چند هفته مانده به بازی فروخته شده و امشب با برنده اولین جام والیبال مردان لهستان در این فصل آشنا خواهیم شد.

این مسابقه در سالن اسپودک، سالنی منحصر به فرد برای والیبال لهستان، در مقابل تماشاگران کامل برگزار خواهد شد. این نوید یک رویداد منحصر به فرد را می‌دهد، زیرا شاهد حضور بهترین بازیکنان والیبال جهان خواهد بود.

تیم های یاستربسکی و زاکسا برای سومین بار متوالی در سوپرجام لهستان بازی خواهند کرد. در سال  بازی 2021  بازی دو تیم‌ با نتیجه 3-0 و یک سال بعد 3-2 به سود یاستربسکی به اتمام رسید و اگر شاگردان مارسلو مندز بتوانند دوباره پیروز شوند‌ اولین تیم تاریخ خواهند بود که سه بار متوالی قهرمان جام می شوند.

تیم زاکسا که هشتمین فینال آنها در این جام  است، شانس کسب قهرمانی سوم را نیز دارد. رقیبش تا الان 100 درصد موفقیت در این مسابقات را دارد و در مقایسه با فصل قبل، تغییرات عمده ای در تیم یاستربسکی رخ داده است. دیگر خبری از استفن بویر، تروور کلونوت و لوکاس ویشنیفسکی و همچنین ایمی ترواپورتی و جان هادراوا نیست. در طرف مقابل در زاکسا هم نوربرت هوبر، ستاره امروزی یاستربسکی و آدریان استاشفسکی حضور ندارند. وویچ ژالینسکی نیز مصدوم شده است.

با این حال باید دید امشب کدام یک جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

دیدگاه‌ها