کد خبر : 1977305 | 12 آبان 1402 ساعت 18:26 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

نادال بار دیگر به میادین تنیس باز می‌گردد!

تونی نادال، عمو و مربی سابق رافائل نادال، می‌گوید که اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس قصد دارد در اوپن استرالیا به میادین بازگردد.

نادال بار دیگر به میادین تنیس باز می‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، نادال از زمان جدایی شوکه‌کننده در دور دوم از مک‌کنزی مک‌دونالد در مسابقات آزاد استرالیا امسال، در زمین حضور نداشت، زیرا مصدومیت از عضلات لگن او را از ادامه فصل محروم کرد. او در تابستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا در رده بندی بهترین‌های جهان به رتبه 240 سقوط کرده است. با این حال، عموی او تونی همچنان مطمئن است که رافا برای اولین گرند اسلم سال 2024 به میادین بازخواهد گشت.

تونی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت برادرزاده‌اش به ایستگاه رادیویی اسپانیایی اوندا سرو گفت: "من معتقدم که در مسابقات آزاد استرالیا خواهد آمد. بدیهی است که برادرزاده من قصد دارد محتاط باشد، این کاری است که باید انجام دهد. او هر روز کمی بهتر می‌شود. درست است که مصدومیت طولانی مدتی بوده است، اما اوضاع همین است. این ورزش سطح بالایی است؛ در نهایت، متأسفانه تقریباً اجباری است که با درد بازی کنید، زیرا بدن خود را به حداکثر فشار می‌رسانید.

1949035

رافائل نادال رکورد تاریخ 14 قهرمانی اوپن فرانسه را در اختیار دارد، اما عمویش می‌گوید این که انتظار داشته باشیم سال بعد هم قهرمان شود کمی زیاده روی است. تونی توضیح داد: "او می‌داند که وضعیت پیچیده است. قبلا که در رنکینگ‌ها رتبه بالایی داشت، می‌توانست در دورهای اول با حریف سطح پایینی برخورد کند و کم کم به آمادگی برسد. حالا او این شرایط را ندارد و کارش سخت است."

دیدگاه‌ها