کد خبر : 1977353 | 13 آبان 1402 ساعت 02:38 | 36.8K بازدید | 12 دیدگاه

دلیل حذف یک نام مشهور از گزینه‌های تیم ملی والیبال

استفان آنتیگا به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرده که علاقه‌ای به هدایت تیم ملی ندارد.

دلیل حذف یک نام مشهور از گزینه‌های تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، استفان آنتیگا یکی از نام‌هایی بود که در زمان حضور بهروز عطایی در تیم ملی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های والیبال ایران مطرح شد. سرمربی مشهور فرانسوی که سابقه قهرمانی جهان با لهستان را در کارنامه دارد و خیلی در چند ماه اخیر اخبار ضد و نقیضی در رابطه با حضور او در ایران مطرح شد.

فدراسیون والیبال ایران چندی قبل از آنتیگا درخواست کرده بود که به ایران بیاید و دستیار بهروز عطایی شود اما این سرمربی فرانسوی در آن زمان با این درخواست موافقت نکرد. با این وجود به نظر می‌رسید که بعد از کنار رفتن عطایی او به یک گزینه اصلی برای والیبال ایران تبدیل شود اما آنتیگا خیلی زود از بین کاندیدا کنار رفت.

حذف استفان آنتیگا از میان گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید که حالا محمدرضا داورزنی دلیل آن را توضیح داده است. رئیس فدراسیون والیبال ضمن اشاره به این موضوع که آنتیگا پیش از این درخواست آنها برای حضور در ایران به عنوان دستیار را رد کرده بود، اعلام کرد که این سرمربی فرانسوی اخیراً به فدراسیون اعلام کرده که به عنوان نفر اول نیز تمایلی به حضور در تیم ملی والیبال ایران ندارد.

دیدگاه‌ها