کد خبر : 1977422 | 13 آبان 1402 ساعت 12:08 | 14K بازدید | 10 دیدگاه

فینال بزرگ بین فلومیننزه و بوکا

جنجالی‌ترین بازی لیبرتادورس با تماشاگر شد

دیدار فینال جام لیبرتادورس بین فلومیننزه برزیل و بوکاجونیورز سرانجام با تصمیم مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با تماشاگر برگزار خواهد شد.

جنجالی‌ترین بازی لیبرتادورس با تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه ماراکانا مهمترین بازی فصل فوتبال آمریکای جنوبی بین فلومیننزه و بوکا برگزار خواهد شد. این دوازدهمین باری است که بوکا به فینال رسیده و تاکنون نیز 6 بار قهرمان شده، اما فلومیننزه هرگز فاتح این رقابت‌ها نشده و امشب با کاپیتانی مارسلو شانس خوبی برای کسب این جام در حضور هوادارانش خواهد داشت.

1948879

البته بوکا در این بازی اصلا تنها نیست و گفته می‌شود بیش از 100 هزار آرژانتینی (عمدتا بدون بلیت) به ریو سفر کرده‌اند. روز گذشته درگیری‌هایی بین هواداران دو تیم شاهد بودیم که با دخالت پلیس ریو همراه بود. تنشی که از نظر آرژانتینی‌ها مقصرش هواداران تیم برزیلی بودند و حتی تصاویر آن روی جلد روزنامه‌های آرژانتین نیز رفت.

1949257

در هر صورت دیشب جلسه‌ای بین مسئولان دو تیم و با حضور مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برگزار شد تا در مورد اینکه بازی با تماشاگر برگزار شود یا پشت درهای بسته تصمیم گیری شود و نتیجه این شد که بازی با تماشاگر خواهد بود. به این ترتیب 75 هزار نفر در ماراکانا شاهد این بازی خواهند بود.

لازم به ذکر است که 5 سال پیش در فینال بین بوکا و ریور که قرار بود رفت و برگشت باشد، بازی به دلیل هجوم هواداران ریور به اتوبوس بوکا لغو شد و فینال تک بازی در برنابئو به انجام رسید. 

دیدگاه‌ها