کد خبر : 1977485 | 13 آبان 1402 ساعت 15:05 | 56K بازدید | 21 دیدگاه

چیزی نمانده بود به یونایتد بروم

راموس فاش کرد: رئال را به این باشگاه ترجیح دادم

سرخیو راموس فاش کرد که در یک مقطع پیشنهاد خوبی از منچستریونایتد دریافت کرده بود ولی در نهایت ترجیح داد با رئال تمدید کند.

راموس فاش کرد: رئال را به این باشگاه ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس 16 سال برای رئال بازی کرد و با این باشگاه به همه افتخارات ممکن رسید، اما او در یک مقطع فاصله‌ای با جدایی از رئال نداشت. 

راموس در تابستان 2014 یعنی چند هفته پس از فتح لادسیما با رئال، پیشنهادی عالی از منچستریونایتد دریافت کرد و برای چندین هفته سوژه رسانه‌ها بود. از یک سو تنها یک سال تا اتمام قراردادش با رئال باقیمانده بود و از سوی دیگر دستمزد یونایتد بالاتر بود ولی در نهایت ترجیح داد پیشنهاد تمدید رئال را قبول کند. شیاطین سرخ برای جانشینی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ به دنبال راموس بودند ولی ناکام ماندند.

1949330

راموس در مصاحبه جدید خود و در مورد پیشنهاد یونایتد گفت: «بله، پیشنهاد از یونایتد جدی و وسوسه‌کننده بود و من چیزی تا پیوستن به این باشگاه فاصله نداشتم. پدرم هوادار یونایتد است و دوست داشت من را در این تیم ببیند، اما در نهایت جایی که دوستش داشتم ماندم یعنی رئال مادرید.»

1942125

راموس ادامه داد: «این بهترین تصمیم بود و ثابت شد انتخاب درستی هم بود. البته من همیشه یونایتد و لیگ برتر را تحسین کرده‌ام. در انگلیس فوتبال با ریتمی متفاوت بازی می‌شود و می‌توان از تماشای بازی‌هایش درس‌های زیادی گرفت. در مجموع خوشحالم که در رئال ماندم و الان نیز خوشحالم که به سویا برگشته‌ام.»

دیدگاه‌ها