کد خبر : 1977620 | 14 آبان 1402 ساعت 00:07 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

یک فینال دیگر: این بچه‌ها حریف جوکوویچ نمی‌شوند!

نواک جوکوویچ با دو پیروزی سه سته و نفسگیر مقابل هولگر رونه و آندری روبلف به فینال مسترز پاریس رسید!

یک فینال دیگر: این بچه‌ها حریف جوکوویچ نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، نواک جوکوویچ افسانه‌ای موفق شد در کمتر از بیست و چهار ساعت دو بازی نفسگیر و سه سته را پیروز شود و به فینال رقابت‌های مسترز پاریس- برسی برسد.

او ابتدا روز جمعه موفق شد هلگر رونه را در سه ست از پیش رو بردارد. این دیدار تکرار فینال سال قبل این رقابت‌ها بود، جایی که رونه بود که توانست نوله را در سه ست شکست دهد و جوکوویچ انتقام خود را گرفت و به بازی نیمه نهایی و رویارویی با آندری روبلف رسید. و امروز هم توانست تنیس باز روس را با کام بک و بعد از واگذار ست اول، 2-1 شکست دهد و به فینال پاریس برسد. این درحالی رقم خورد که جوکوویچ به نظر از ناحیه کمر مصدوم بود. او موفق شد دهمین نیمه نهایی خود را در مسترز پاریس برسی با پیروزی پشت سر بگذارد و به فینال برسد. جایی که او شش بار قهرمان شده است.

نکته جالب دیگر این است که نوله فردا باید با گریگور دیمیتروف رو به رو شود. در دوازده دیدار این دو بازیکن با یکدیگر، جوکوویچ یازده بار پیروز شده است. از آخرین باری که دیمیتروف موفق شد جوکوویچ را شکست بدهد تا به امروز، جوکوویچ 18 عنوان گرند اسلم کسب کرده است. فینال این رقابت‌ها بعد از ظهر فردا برگزار خواهد شد.

1949671

دیدگاه‌ها