کد خبر : 1977703 | 14 آبان 1402 ساعت 12:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف سرمربی بوکاجونیورز: باید این درد را تحمل کنیم

خورخه آلمیرون، سرمربی بوکاجونیورز، اعتراف کرد که فلومیننزه شایسته قهرمانی کوپا لیبرتادورس بود.

اعتراف سرمربی بوکاجونیورز: باید این درد را تحمل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس با نتیجه 2-1 مقابل فلومیننزه شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

در این زمینه، خورخه آلمیرون، سرمربی بوکا، اعتراف کرد که با شکست مقابل فلومیننزه در فینال کوپا لیبرتادورس، "یک رویا فرو ریخت." او همچنین از پاسخ دادن به سوالی در مورد آینده خود در این باشگاه اجتناب کرد.

آلمیرون پس‌ از بازی گفت:"آینده را چگونه می‌بینم؟ الان نمی‌توانم جواب بدهم. ما باید این درد را تحمل کنیم، این احساسات مهم هستند. ما خیلی ناراحتیم اما باید بلند شویم. یک رویا فرو ریخت، اما این روند ادامه دارد."

1949832

او درباره عملکرد تیمش ادامه داد:"ابتکار عمل لازم را در نیمه اول نداشتیم، آن‌ها روی ما مسلط شدند و گل زدند. در نیمه دوم هویتی را که تیم برای رسیدن به فینال داشتیم، نشان دادیم. ما هر چه از بازی گذشت بهتر عمل کردیم، اما کافی نبود. چیزی که به بازیکنانم می‌گویم روحیه آن‌ها را بالا نمی‌برد، ما برای همه چیز بسیار متاسفیم. درد بسیار شدید است، فردا خواهیم دید که همه چیز چگونه پیش می‌رود، اما اکنون همه ما از درد رنج می‌بریم."

او تایید کرد که تیم حریف شایسته قهرمانی بود: "آن‌ها شایسته قهرمانی بودند، تیم بزرگی هستند. ما خواهیم دید که همه چیز چگونه پیش خواهد رفت، بوکا یک باشگاه بسیار بزرگ است و شما همیشه باید بلند شوید."

دیدگاه‌ها