کد خبر : 1977704 | 14 آبان 1402 ساعت 12:13 | 17.4K بازدید | 36 دیدگاه

اصولی: این مسئله در دستور کار نیست

واکنش به برکناری افشاریان به خاطر اشتباهات داوران

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با وجود اشتباهات موجود در داوری اما شایعات مطرح شده درباره برکناری خداداد افشاریان صحت ندارد.

واکنش به برکناری افشاریان به خاطر اشتباهات داوران

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات داوری پرتعداد در هفته های اخیر لیگ برتر باعث شده تا انتقادهای متعددی را به عملکرد قاضی های لیگ برتر شاهد باشیم. این مسئله مورد توجه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و به نظر می‌رسد اقداماتی را انجام خواهند داد.

ویدئو: 315722

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره راهکارهای فدراسیون فوتبال برای کاهش اشتباهات داوری گفت: «اتفاقاتی که به آن اشاره کردید، اتفاقات محسوس و غیرقابل انکاری است و مورد انتقاد دوستان ما در فدراسیون فوتبال بوده و سازمان لیگ هم عکس‌العمل نشان داده است. آقای افشاریان هم از این شرایط ناراضی است. قرار است یک جلسه اضطراری با کمیته داوران برگزار شود و این موضوع یک آسیب‌شناسی جدی شود. بالاخره نقاطی که باعث شده این اتفاقات رخ دهد تا جذابیت و اعتبار فوتبال تحت‌الشعاع قرار بگیرد باید برطرف شود.»

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است افشاریان از سمت خود برکنار شود، افزود: «نه، چنین چیزی در دستور کار نیست. بناست که آقای تاج با کمیته داوران درباره اشتباهات داوری صحبت و جلسه‌ای برگزار کند و هر جا که قرار باشد تقویت شود حتماً این اتفاق می‌افتد.»

دیدگاه‌ها