کد خبر : 1977709 | 14 آبان 1402 ساعت 12:15 | 20.1K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش گسترده ترابزونی‌ها پس از برد مقابل فنرباغچه

شما، داور و VAR را با هم شکست دادیم!

واکنش مجازی باشگاه ترابزون اسپور بعد از شکست دادن فنرباغچه بسیار پرحاشیه و پر سر و صدا بود.

شما، داور و VAR را با هم شکست دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ فوتبال ترکیه روی کاغذ محل رقابت سه غول بزرگ است؛ فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش. اما تیم های دیگری هم هستند که به واسطه جامعه وسیع هوادارانشان، گاهی در فوتبال ترکیه عرض اندام کرده و حتی بالاتر از این سه تیم، قهرمان هم شده اند؛ یکی از این تیم ها ترابزون اسپور است که همین شب پیش موفق شد اولین شکست فصل را به فنرباغچه تحمیل کند.

ترابزون اسپور که همین دو فصل پیش در میان ناباوری همگان قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده و جشن قهرمانی چند میلیونی هوادارانش در داخل شهر همه را مبهوت کرده بود شب گذشته در یکی از بازی های هفته یازدهم در خانه فنرباغچه به میدان رفت؛ تیمی که در رقابت تنگاتنگ قهرمانی با گالاتاسرای، همه بازی های قبلی خود را برده بود و هیچ برنامه ای جز کسب سه امتیاز نداشت.

1949838
کادیکوی منطقه‌ای در شهر استانبول است و هواداران فنرباغچه شعار معروفی در این مورد دارند که مضمونش این است که کسی نمی‌تواند به سلامت از محله آنها خارج شود! توییتر ترابزون با سوژه قرار دادن این شعار و تصویری از آن با شکلک خنده، آنها را به سخره گرفته است

فنرباغچه تا پیش از این دیدار با 10 پیروزی در 10 بازی در صدر جدول قرار داشت و هوادارانش با کلی اعتماد بنفس در ورزشگاه حضور یافته بودند؛ نتیجه پایانی اما باورنکردنی بود؛ ترابزون در شبی که کلی حاشیه داوری داشت، موفق شد میزبان پرقدرتش را با نتیجه 3-2 شکست داده و ضمن تحمیل اولین شکست فصل، این تیم را از رتبه اول به رتبه دوم بکشاند!

1949839
صید ماهی به دست ستاره‌های ترابزون! کنابه به لقب ماهی‌گیرها که فنرباغچه به آن معروف است

تصمیمات بحث برانگیز داوری به ویژه در قسمت VAR یکی از مهمترین اتفاقات این دیدار بود که ترابزونی ها را در جریان بازی حسابی عصبانی کرده بود. آنها در طول بازی بارها با تصمیماتی که عقیده داشتند به نفع فنرباغچه است، نقره داغ شدند اما در نهایت موفق شدند این تیم را 3-2 شکست داده و در شبکه های اجتماعی حسابی از خجالت تیم حریف و داوران بازی دربیایند.

1949840
سنگین‌ترین کری ترابزونی‌ها خطاب به فنر در اعلام نتیجه بازی: همه داشته‌ها و نداشته‌هایتان را با هم شکست دادیم!

توئیتر باشگاه ترابزون نتیجه این مسابقه را با عکسی از اتاق VAR منتشر کرد و جمله کنایه‌آمیزی نوشت:‘VAR’INIZI ‘YOK’UNUZU; HEPİNİZİ YENDİK. که ترجمه آن به فارسی می شود: "همه داشته‌ها و نداشته‌هایتان را با هم شکست دادیم!"

1949841
ویدیویی که توییتر ترابزون منتشر کرده و در آن یک نفر در حال شکستن چوب ماهی‌گیری است: این ویدیو هم کنایه‌ای است به اعصاب خردی فنری‌ها پس از شکست خانگی غیرمنتظره برابر ترابزون

در جریان این بازی 2 گل ترابزون مردود شد، 2 پنالتی برای فنرباغچه گرفته شد و یکی از آنها هم به دستور داور تکرار داده شد تا این ابهام به وجود بیاید که تیم داوری مشتاق به پیروزی طرف قوی تر بازی بود اما در پایان اتفاق دیگری رخ داد. توئیت بالا اما تنها کری سنگین ترابزونی ها بعد از این دیدار نبود. در ادامه چند توئیت دیگر را باهم مرور می کنیم.

دیدگاه‌ها