کد خبر : 1977727 | 14 آبان 1402 ساعت 12:58 | 23.7K بازدید | 7 دیدگاه

خشم ستاره اسپانیایی: VAR را از جا کندند! (عکس)

یاگو آسپاس، ستاره اسپانیایی سلتاویگو، پس از تصمیم کمک داور ویدیویی علیه این تیم نمایشگر آن را از کنار زمین به سمت دیگری پرتاب کرد.

خشم ستاره اسپانیایی: VAR را از جا کندند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سلتاویگو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا روبروی سویا به میدان رفت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

کارل استارفلت موفق شد گل اول این بازی را روی پاس گل آسپاس وارد دروازه حریف کند اما یوسف النصیری در فاصله شش دقیقه تا پایان وقت قانونی این مسابقه گل تساوی را به ثمر رساند تا امید سلتا برای کسب سه امتیاز از دست برود. 

آنها که با اخراج رناتو تاپیا بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال می‌کردند در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی امیدوار بودند که با خطای بازیکن سویا در محوطه جریمه صاحب ضربه پنالتی شوند اما کمک داور ویدیویی این تصمیم گرفته شده از سوی داور را رد کرد. 

1949860

این موضوع خشم و عصبانیت شدید بازیکنان این تیم را به همراه داشت و آسپاس که پیش از آن تعویض شده و روی نیمکت حضور داشت به سرعت به سمت نمایشگر کمک داور ویدیویی در کنار زمین رفت و آن را به گوشه‌ای پرت کرد تا مشخص شود که تا چه حد عصبانی است. 

1949861

سلتاویگو با این نتیجه با کسب تنها یک پیروزی در کل فصل در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته و سویا هم در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها