کد خبر : 1977744 | 14 آبان 1402 ساعت 14:26 | 20.5K بازدید | 37 دیدگاه

شورش آرسنالی‌ها: هم توپ بیرون رفت و هم خطا بود!

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است که گل نیوکسل از دو جهت مردود بود و روی اشتباه داور و کمک داور ویدیویی تایید شد.

شورش آرسنالی‌ها: هم توپ بیرون رفت و هم خطا بود!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس روبروی نیوکسل به میدان رفت و با یک گل جنجالی برابر این تیم شکست خورد. 

این اولین باخت شاگردان میکل آرتتا در این فصل از لیگ برتر بود و گلی که تیم حریف به ثمر رساند جنجال بسیار زیادی را به همراه داشت، چرا که به نظر می‌رسید توپ از خط عرضی زمین خارج شده و در عین حال خطایی هم روی گابریل صورت گرفته است. 

آرتتا پس از پایان این بازی به شدت از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و صحبت‌های تندی را به زبان آورد و رایا هم که از باز شدن دروازه‌اش به این شکل عصبانی به نظر می‌رسید، این اظهارات را تایید کرد. 

1949892

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «چیزی که من توانستم ببینم این بود که توپ از زمین بازی بیرون رفت و سپس بعد از رفتن به رختکن هم بار دیگر گل را تماشا کردم و دیدم که خطای واضحی روی گابریل انجام شده است. او را با دو دستی که روی کمرش بود هل دادند، در حالی که قصد داشت توپ را دور کند. 

شاید حتی این توپ می‌توانست آفساید هم گرفته شود اما تشخیص این موضوع دشوار بود. ولی توپ از زمین بیرون رفته بود و خطا روی گابی هم آشکار بود و این تصمیم اشتباهی بود که سه امتیاز از ما گرفت. واقعا عصبانی و ناراحت هستیم.»

دیدگاه‌ها