کد خبر : 1977758 | 14 آبان 1402 ساعت 15:39 | 31.7K بازدید | 50 دیدگاه

کوروش جواب سیاوش را داد

جنگ برادران بختیاری زاده بر سر فولاد!

صحبت‌های روز گذشته سیاوش بختیاری زاده با واکنش تند برادرش کوروش مواجه شده است.

جنگ برادران بختیاری زاده بر سر فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد با دو قهرمانی در لیگ برتر، یک‌ قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام پر افتخارترین تیم جنوب کشور است و هواداران پرتعدادی را در این خطه فوتبال خیز به سمت خود کشانده است. نتایج غیر قابل قبول فولاد در این فصل باعث شده تا اهالی فوتبال حق داشته باشند در این خصوص نظر بدهند البته سیاوش بختیاری زاده با مصاحبه‌هایش در زمان مربی‌گری هر سرمربی به آن‌ها می‌تازد و این صحبت‌ها به علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام ختم نمی‌شود. او علیه سهراب بختیاری زاده پسر عموی خود نیز موضع تند گرفته بود تا نشان دهد متخصص مصاحبه‌های تخریبی است فقط باید زمانش برسد.‌

سیاوش بختیاری زاده در مصاحبه روز گذشته خود اتهاماتی را به مدیرعامل فولاد که البته انتقادات زیادی به نحوه‌ی مدیریتش در این مدت وارد شد، زد. مصاحبه‌ای که کوروش دیگر عضو خانواده بختیاری زاده که در تیم‌های پایه فولاد عضو است جوابش را داد.

سیاوش بختیاری زاده در این خصوص در مصاحبه ای گفته بود:

منصوریان می‌گفت کولیبالی و منشا را مدیرعامل فولاد به او تحمیل کرد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه «منصوریان، سرمربی سابق فولاد در بستن تیم در ابتدای فصل بسیار کوتاهی کرد،» گفت: او خیلی اشتباه داشت اما در گفت‌وگویی که با منصوریان داشتم و در حضور دو شخص دیگر، به من گفت که گادوین منشا و موسی کولیبالی را مدیرعامل غیربومی فولاد خوزستان به او و فولاد تحمیل کرد. از مدیرعامل محترم باشگاه فولاد این سؤال را دارم، شمایی که بر سر سفره فوتبال خوزستان نشسته‌اید و نان فوتبال خوزستان را می‌خورید، آیا به حلال و حرام اعتقادی دارید؟ مطمئناً دارید، پس بدانید که شما هم مثل مدیران قبلی باشگاه فولاد از این باشگاه خواهید رفت اما چه چیزی برای فولاد و مردم خوزستان به ارث می‌گذارید؟

عقد قرارداد در یک بنگاه معاملاتی اهواز
بختیاری‌زاده بیان کرد: شاید مردم خوزستان از نتایج فولاد تعجب کنند اما وقتی مدیرعامل باشگاه دست در دست یک دلال بزرگ در مجموعه باشگاه قدم می‌زند و وقتی بازیکنان یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری خوزستان به جای اینکه در باشگاه حضور پیدا کنند و قرارداد ببندند در یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی در اهواز با افراد خاص قرارداد می‌بندند نباید دیگر انتظاری از تیم‌های خوزستانی داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد قبض روح شد
وی افزود: متأسفانه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز فقط می‌خواهد همه را ساکت و آرام نگه دارد. البته چون این مدیر در گذشته فقط در دسته دو و دسته سه فوتبال ایران بوده است، وقتی وارد مجموعه فولاد شد قبض روح شد و با توجه به این امکانات و شرایط باورش نمی‌شد که در چنین باشگاهی قرار گرفته و چون خودش را باور ندارد، مجبور است به خیلی‌ها باج دهد و در نهایت خروجی آن هم تیم فولاد قعرنشین است. می‌خواهم بدانم بزرگان فوتبال خوزستان مثل دهکردی‌ها، سه برادران‌ها و رضایی‌ها کجا هستند؟

کوروش بختیاری زاده امروز در مصاحبه با همان خبرگزاری صحبت‌های دیگری را عنوان کرد و گفت:

شعبانی بازیکن تحمیل نمی‌کند
وی ادامه داد: به برادرم و استادم سیاوش بختیاری زاده می‌گویم اگر در این فوتبال به هم احترام نگذاریم، هیچ چیزی در فوتبال پایدار نیست؛ سیاوش در مصاحبه اش عنوان کرد که "منصوریان به او گفته است که مدیرعامل فولاد گادوین منشا و موسی کولیبالی را به تیمش تحمیل کرده است" اما من که در پایه های فولاد فعالیت دارم، یک بار هم نشده که آقای شعبانی حتی یک بازیکن به ما تحمیل یا در کار ما دخالت کند.

مقصر همه مشکلات فقط مدیرعامل فولاد است؟
این مربی فوتبال بیان کرد: باشگاه فولاد اکنون نیاز به کمک و آرامش و نیز بحث فنی دارد؛ سوال من از آقای سیاوش بختیاری‌زاده این است که تمام مشکلات فولاد به‌خاطر شعبانی است و آیا فقط او مقصر است و کسی دیگر تقصیر ندارد؟ تمام فکر و ذهن مدیرعامل باشگاه این است که چگونه به تیم بزرگسالان برای خروج از این وضعیت کمک کند و ما هم باید به او کمک کنیم و نباید به این مدیرعامل تهمت زده شود و صحبت هایی مطرح شود که صحت ندارد.

چون مدیرعامل فولاد با مدیر برنامه بازیکنان مذاکره کرده، انسان خوبی نیست؟
وی عنوان کرد: این که آقای بختیاری زاده می‌گوید "مدیرعامل فولاد را در کنار یک دلال دیده است"، سوال من این است مگر نه این که در فوتبال ایران هر فوتبالیست و مربی یک مدیر برنامه دارد؟ پس مدیرعامل باشگاه هم مجبور است با این افراد برای جذب بازیکن صحبت کند. اگر آقای شعبانی نیز طبق همین روند با مدیر برنامه ها مذاکره کرده است، آیا باید بگوییم او انسان خوبی نیست؟ تاکید می‌کنم یکی از بهترین و سالم ترین انسان‌هایی که وارد باشگاه فولاد شده است، همین آقای شعبانی است.

دیدگاه‌ها