کد خبر : 1977780 | 14 آبان 1402 ساعت 17:14 | 11.4K بازدید | 13 دیدگاه

دستور رئیس: مسببین را شناسایی کنید و گزارش بدهید

ماجدی، پیگیر ماجرای قمه‌کشی در فوتبال پایه!

رئیس هیئت فوتبال استان تهران دستور پیگیری نزاع پیش آمده در فوتبال پایه پایتخت را صادر کرده است.

ماجدی، پیگیر ماجرای قمه‌کشی در فوتبال پایه!

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته فیلمی عجیب از یک مسابقه فوتبال پایه در تهران در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است. ماجرا از این قرار است که در لیگ برتر فوتبال جوانان در حوزه شهرری در جریان مسابقه یک نزاع دسته جمعی عجیب رخ می‌دهد و در نهایت ماجرا به قمه کشی هم می‌کشد.

ظاهرا چند نفر که قمه در دست داشته‌اند وارد زمین می‌شوند و یک درگیری عجیب و بزرگ شکل می‌گیرد. انتشار تصاویر منزجر کننده از این بازی فوتبال پایه در تهران بازتاب زیادی داشته و باعث شده تا میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران به این ماجرا ورود کند.

ماجدی با انتشار گسترده ماجرای درگیری جمعی در شهرری نامه‌ای را به شیرزادی رئیس هیئت فوتبال حوزه ری در جنوب استان تهران نوشته و خواهان بررسی دقیق ماجرا و ارسال گزارش مکتوب و کامل در این خصوص شده است.

رئیس هیئت فوتبال در دستور خود به مدیر خود در حوزه شهرری خواهان آن شده تا مسببین این درگیری سریعا شناسایی و جهت معرفی به مراجع قضایی به هیئت فوتبال استان تهران بروند. باید منتظر ماند و دید پیگیری‌های رئیس هیئت فوتبال تهران در این ماجرای عجیب به کجا می‌رسد و چه اخباری در این خصوص منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها