کد خبر : 1977829 | 15 آبان 1402 ساعت 04:12 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

نیمار نیست، کسی نمی‌خواهد به ورزشگاه برود

پشیمانی هندی‌ها از خرید بلیت دیدار برابر الهلال!

هواداران هندی که بلیت دیدار برابر الهلال را خریداری کرده بودند، به دلیل غیبت نیمار، به دنبال فروش بلیت‌های خود هستند.

پشیمانی هندی‌ها از خرید بلیت دیدار برابر الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حضور ستاره‌هایی مانند الکساندر میتروویچ، روبن نوس و کالیدو کولیبالی در ترکیب الهلال، اما تعداد علاقه‌مندان هندوستانی برای مشاهده مسابقه الهلال برابر مومبای سیتی، در چند هفته گذشته کاهش یافته است و بسیاری در تلاش برای فروش بلیت خود هستند.

ایندیان اکسپرس، یک روزنامه پرتیراژ هند، اعلام کرد که تنها در مدت پنج دقیقه، 22 هزار نفر برای تماشای بازی مومبای سیتی و الهلال در ورزشگاه دی‌وای پاتل، مسابقه‌ای که قرار بود نیمار ستاره برزیلی به تیتر یک آن تبدیل شود، پیش ثبت نام کرده‌اند. در عرض 33 دقیقه پس از باز شدن پنجره پیش ثبت نام، این تعداد از 55 هزار نفر گذشت، عددی که قبلا برای یک مسابقه فوتبال در بمبئی بی سابقه بوده است.

با این حال، تا روز شنبه و در فاصله دو روز مانده به برگزاری مسابقه، تنها حدود 30 هزار بلیت از 38 هزار بلیت موجود فروخته شده بود. تعداد زیادی از کسانی که بلیت‌های کلاس بالاتر یا حتی کلاس اصلی را خریداری کرده‌اند، هنوز مشتاق فروش آن هستند، زیرا هوادارانی که از نقاط مختلف هند بلیت رزرو کرده‌اند، با توجه به غیبت نیمار، هنوز به این فکر می‌کنند که آیا این مسابقه ارزش سفر به بمبئی را دارد یا خیر.

1950034

کاندارپ چاندرا، مدیرعامل باشگاه فوتبال مومبای سیتی، در مصاحبه‌ای اختصاصی به ایندیان اکسپرس گفت که تقاضا برای خرید بلیت غیرطبیعی است. اولین چالشی که شهر بمبئی با آن روبرو شد، مستقر شدن در ورزشگاه برای انجام بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا بود، زیرا استادیومی که در آن مسابقات لیگ برتر هند را برگزار می‌کند، استانداردهای AFC را ندارد و بنابراین آنها نمی‌توانند مسابقات خود را در آنجا میزبانی کنند.

چاندرا گفت: ما می‌خواستیم در مجموعه ورزشی خودمان بازی کنیم. اینجا استادیوم خانگی ماست، اینجا جایی است که به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و می‌خواستیم اینجا بازی کنیم. می‌دانم که فقط یک استادیوم کوچک است اما می‌خواستیم در خانه بازی کنیم. با این حال، ما به عنوان یک باشگاه نمی‌توانیم کاری برای رسیدن به این هدف انجام دهیم.

سپس مومبای سیتی تصمیم گرفت ورزشگاه بلوادی را برای انجام مسابقات خانگی خود انتخاب کند. اما مشکل اصلی این بود که تعداد صندلی‌های ورزشگاه تنها حدود 10 هزار تماشاگر گنجایش دارد و با توجه به تقاضای زیاد برای بلیت بازی الهلال، موضوع از کنترل خارج می‌شد.

1950035

سپس مومبای سیتی برنامه‌های خود را تغییر داد و تصمیم گرفت میزبانی بازی الهلال را فقط در ورزشگاه دی‌وای پاتل در ناوی بمبئی برگزار کند، که در درجه اول یک استادیوم کریکت است اما علاوه بر مسابقات جام ملت‌های زنان، میزبان جام جهانی زیر 17 سال (مردان و زنان) بوده است. در اینجا، هواداران نیز تا حدودی احساس آرامش کردند، زیرا انتظار می‌رفت حدود 38 هزار بلیت به فروش برسد.

فروش بلیت‌های این دیدار در 12 اکتبر برای کسانی که پیش‌ثبت‌نام کرده بودند آغاز شد. بلیت‌ها با قیمت پایه 1499 روپیه هند (18 دلار آمریکا) فروخته شد، اما باشگاه انتظار داشت در روز مسابقه تمامی بلیت‌ها به طور کامل فروخته شود.

قابل ذکر است که قیمت 1499 روپیه یکی از بالاترین هزینه‌های پایه بلیت فوتبال در بمبئی است، زیرا بلیت بازی‌های این تیم در لیگ هند از 199 روپیه (کمتر از دو و نیم دلار) شروع می‌شود.

پنج روز پس از فروش بلیت‌ها، نیمار مجروح شد و هوادارانی که بلیت رزرو کرده بودند ناامید شدند، زیرا بسیاری از آنها بلافاصله اقدام به فروش بلیت‌های خود کردند، گویی غیبت نیمار به این معناست که این بازی، درخشش خود را از دست داده است.

اگرچه نیمار به هند نیامد، اما دیدن نام او بر پشت پیراهن هوادارانی که روز دوشنبه به ورزشگاه دی‌وای پاتل می‌آیند، تعجب‌آور نخواهد بود.

دیدگاه‌ها