کد خبر : 1977840 | 14 آبان 1402 ساعت 22:06 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

۸۰ درصد اعزام‌های تنیس روی میز بدون بودجه وزارت

فدراسیون تنیس روی میز ۵۲ اعزام بین المللی در شش ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۲ داشته که ۸۰ درصد این اعزام‌ها بدون استفاده از بودجه دولتی انجام شده است.

۸۰ درصد اعزام‌های تنیس روی میز بدون بودجه وزارت

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در شش ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۲ فدراسیون تنیس روی میز با ۵۲ اعزام برون مرزی یکی از فدراسیون‌های شلوغ و پر کارکرد در نیمه‌ی اول امسال محسوب میشود.

فدراسیون تنیس روی میز درحالی در شش ماهه‌ی نخست سال توانست ۵۲ اعزام بین المللی داشته باشد که بیش از ۸۰ درصد این سفرها بدون در نظر گرفتن بودجه‌ی اختصاص یافته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و بخش عمده‌ی هزینه‌ی این اعزام‌ها از طریق اسپانسر، خیرین و والدین ورزشکاران تامین شده است.

این سفرها شامل اعزام ورزشکار در رده‌های سنی هوپس، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش پسران و دختران به رویدادهای جهانی، آسیایی و بین المللی، اعزام مربی به کلاس‌های بین‌المللی و حضور داوران کشورمان در رویدادهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی و همچنین حضور ورزشکاران در کمپ‌های مشترک با سایر کشورها است که در بیش از ۵۰ درصد، ورزشکاران از رویدادهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی با مدال به کشور بازگشتند.

انجام ۵۲ اعزام در شش ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۲ در حالی برای فدراسیون تنیس روی میز رقم خورده است که این فدراسیون در سال ۱۴۰۱ با ۹۹ اعزام در رتبه‌ی سوم فدراسیون‌های ورزشی قرار گرفت و در سال ۱۴۰۰ نیز با انجام ۵۱ اعزام توانست به عنوان سومین فدراسیون در انجام سفرهای بین‌المللی باشد.

دیدگاه‌ها