کد خبر : 1977911 | 15 آبان 1402 ساعت 10:27 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناکامی گابریل ویگا پس از 10 بازی؛

طلسم‌شکنی پدیده اسپانیایی در عربستان(عکس)

ستاره اسپانیایی الاهلی نخستین گل خود با پیراهن این تیم سعودی را مقابل الریاض به ثمر رساند.

طلسم‌شکنی پدیده اسپانیایی در عربستان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاهلی از ساعت 21:30 یک‌شنبه شب در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل جده مقابل تیم رده چهاردهمی الریاض قرار گرفت و پس از دو شکست متوالی اخیرش مقابل الهلال و ابهاء در لیگ و جام پادشاهی، توانست به برتری سه بر صفر دست پیدا کند که یکی از گل‌های این تیم را گابریل ویگا به ثمر رساند و طلسم‌شکنی کرد.

پدیده فوتبال اسپانیا که انتقال عجیبش به فوتبال عربستان در سن 21 سالگی واکنش و انتقاد شدید فوق ستاره‌های جهان ازجمله تونی کروس را به همراه داشت، پس از 9 مسابقه ناکامی در گلزنی بالاخره توانست این کار را مقابل الریاض انجام بدهد.

1950202

گابریل ویگا که پس از درخشش در سلتاویگو و در سومین سال حضورش در سطح اول فوتبال اسپانیا، توانست در فصل 23-2022 لالیگا فوق العاده کار کند و طی 36 مسابقه 11 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل بدهد، پس از پیوستن به الاهلی نتوانسته بود حتی یک گل بزند که این روند را دیشب پایان داد.

این پدیده فوتبال اسپانیا که علی‌رغم پیشنهاد بارسلونا، رئال مادرید، ناپولی ایتالیا و ... تصمیم عجیبی با انتقال 40 میلیون یورویی به الاهلی عربستان گرفت، پس از 7 مسابقه لیگ روشن و دو دیدار جام پادشاهی که هیچ گلی نزده و فقط یک پاس گل داده بود، مقابل الریاض توانست گلزنی کند.

1950203

گابریل ویگا در دقیقه 26 دیدار شب گذشته الاهلی مقابل الریاض پس از اینکه با یک حرکت نمایشی توپ را رها کرد و سریع به سمت محوطه جریمه رفت، پاس در عمق فراس البریکان را با شوت زمینی پای راست تبدیل به گل کرد و به روند ناکامی‌هایش در فوتبال عربستان پایان داد.

دیدگاه‌ها