کد خبر : 1978051 | 16 آبان 1402 ساعت 03:31 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

حال خوب لژیونرهای والیبال ایران در این لیگ!

وضعیت تیم‌های لژیونرهای ایرانی لیگ رومانی خوب است.

حال خوب لژیونرهای والیبال ایران در این لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر A1 رومانی تیم آرکادا گالاتی با جواد کریمی و راپید بخارست با امیر غفور و علی اصغر مجرد وضعیت خوبی دارند.

در صدر جدول رده بندی این لیگ‌ تیم آرکادا گالاتی قهرمان فصل گذشته قرار دارد که حالا با پاسور ملی پوش ایرانی خود جواد کریمی چشم به قهرمانی مجدد دارند و می‌خواهند در مسابقات انتخابی لیگ‌ قهرمانان اروپا نیز به جدول اصلی صعود کنند. آنها میزبان تیم‌های پرومتی اوکراین، المپیاکوس یونان و نفتچومیک بلغارستان هستند. آرکادا گالاتی هر چهار بازی خود در سوپر لیگ رومانی را پیروز شده و تنها دو ست را به حریفان واگذار کرده است.

1950428
جواد کریمی بعد از حل شدن مشکلات مربوط به ویزا بالاخره به تیم جدیدش اضافه شد و قطعا یکی از بازیکنان کلیدی آرکادا گالاتی در این فصل خواهد بود.

از طرف دیگر تیم‌ راپید بخارست که امسال هزینه بسیار زیادی کرده پس از دو شکستی که داشت چند روز پیش با درخشش امیر غفور که شانزده امتیاز کسب کرد دوباره به مسیر پیروزی برگشت و هم اکنون در رتبه ششم جدول قرار دارد. این تیم‌ که علی اصغر مجرد را نیز دارد از چهار بازی، دو برد و دو شکست تا اینجای کار در کارنامه خود دارد.

1950431
علی اصغر مجرد با رهایی کامل از بند مصدومیت نوید بازگشت به روزهای خوبش را می‌دهد.
1950432
امیر غفور ارزشمندترین بازیکن فصل قبل لیگ ایران این بار با نمایش‌های درخشان خود عنوان MVP لیگ رومانی را هدف قرار داده است.

در لیگ دوازده تیمی رومانی پس از پایان دور مقدماتی هشت تیم راهی پلی آف خواهند شد.

دیدگاه‌ها