کد خبر : 1978177 | 16 آبان 1402 ساعت 08:57 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

روزهای خوش کایسری با 2 استقلالی

کایسری اسپور در حضور موثر دو ملی پوش ایرانی خود مقابل آلانیا اسپور به برتری رسید.

روزهای خوش کایسری  با 2 استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که برای سومین بازی پیاپی سید مجید حسینی و علی کریمی را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت 20:30 دوشنبه شب در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده پانزدهمی آلانیا اسپور رفت.

کایسری اسپور در دقیقه 4 صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ میانه زمین شد که ارسال کارلوس مانه را مامه تیام نتوانست بزند تا توپ توسط دروازه‌بان آلانیا اسپور به طور ناقص دفع شود و پس از برخورد به علی کریمی از خط عبور کند و گل اول این تیم را به همراه داشته باشد.

1950691

اما داور مسابقه پس از مشورت و اعلام داور ویدئویی و کمک‌های او اعلام کرد که توپ پس از برخورد به سینه علی کریمی، به دست این بازیکن هم اصابت کرده و پس از آن وارد دروازه شده و به همین دلیل گل مردود است.

نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت، اما اولیویر کِمِن که در دقیقه 60 به ترکیب کایسری اسپور اضافه شده بود، چهار دقیقه پس از آن توانست توپ برگشتی از ضربه سر مامه تیام را با ضربه سر تبدیل به گل کند و این تیم را پیش بیاندازد.

1950692

تیم فوتبال کایسری اسپور که در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه در حضور ثابت سید مجید حسینی و علی کریمی به دو پیروزی پیاپی رسیده و روند خوبی طی کرده بود، در دیدار برابر آلانیا اسپور هم با نمایش موثر این دو ملی پوش ایرانی توانست به بردهای خود ادامه بدهد و یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند تا مثل ترابزون اسپور و بشیکتاش 19 امتیازی شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

سید مجید حسینی و علی کریمی، دو بازیکن سابق استقلال در دیدار مقابل آلانیا اسپور به ترتیب چهارمین و دهمین بازی خود در این فصل از سوپر لیگ ترکیه را انجام دادند.

دیدگاه‌ها