کد خبر : 1978181 | 16 آبان 1402 ساعت 09:22 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره جدید لیگ برتر راضی نیست: باید بهتر باشم!

نیکلاس جکسون، ستاره جدید چلسی، معتقد است که باید تلاشش را بیشتر کند و به بازیکن بهتری تبدیل شود.

ستاره جدید لیگ برتر راضی نیست: باید بهتر باشم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در یکی از حساس‌ترین و تماشایی‎‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس روبروی تاتنهام قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد. 

آنها با وجودی که گل اول را خیلی زود و پیش از دقیقه 10 بازی دریافت کردند اما توانستند نمایشی قابل قبول و درخشان را ارائه کنند و پاسخ این گل را با چهار گل دیگر به تیم حریف که در طول بازی 9 نفره شده بود بدهند. 

جکسون ستاره درخشان تیمش در این دیدار بود و موفق شد سه گل برای آنها به ثمر برساند تا مائوریسیو پوچتینو با وجود بحران‌های چند هفته گذشته بتواند تیم سابقش را به بهترین شکل ممکن از پیش رو بردارد. 

1950687

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «خیلی خوشحالم و این دوران سختی برای همه ما در این تیم بوده است. ما خیلی آهسته در حال بازگشت هستیم و من خوشحالم که توانستم سه گل در این بازی مهم به ثمر برسانم. این اولین هت تریک من است. 

همیشه باید بهتر باشم، پیشرفت کنم و بیشتر تلاش کنم. ما همچنان به تلاش ادامه خواهیم داد. تاتنهام ورزشگاهی فوق العاده دارد و هوادارانش عالی هستند، بنابراین ما نیاز داشتیم که با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کنیم. بازیکنان با کیفیتی داریم که در این مسیر به ما کمک کردند و در نهایت موفق شدیم برنده این بازی شویم.»

دیدگاه‌ها