کد خبر : 1978212 | 16 آبان 1402 ساعت 12:40 | 11.8K بازدید | 23 دیدگاه

هیچ سودی به ویلموتس پرداخت نمی‌کنیم

فدراسیون فوتبال: پرونده ویلموتس کاملا بسته شد

فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، ویدئویی از رئیس بین الملل فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

فدراسیون فوتبال: پرونده ویلموتس کاملا بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برنامه شب گذشته فوتبال برتر و صحبت در خصوص پرداختی جدید فدراسیون به ویلموتس و باز بودن پرونده او، فدراسیون فوتبال ویدئویی از علی تارقلی‌زاده، رئیس بین الملل فدراسیون فوتبال منتشر کرد و او در این خصوص و دیگر مسائل مطرح شده شفاف سازی کرد. تارقلی‌زاده همچنین از صدا و سیما و مشخصا برنامه فوتبال برتر خواست شرایط فدراسیون را درک کنند.

بولت هوادارهیچگونه سودی به ویلموتس پرداخت نمی‌کنیم
در ارتباط با برنامه فوتبال برتر که دیشب پخش شد، یک‌سری مطالب در خصوص آقای ویلموتس و حقوق کارمندان و مسائل مالیاتی مطرح شد. ما در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳ یک نامه به فیفا نوشتیم و اطلاع دادیم که رای دادگاه را قبول داریم و آنها می‌توانند از منابعی که در فیفا داریم پول ایشان را پرداخت کنند. در جواب فیفا گفت این پول فریز شده و اگر فدراسیون فوتبال ایران موافق است می‌توانیم این پول را به ایشان پرداخت کنیم که این پول از طریق دادگاه به آقای ویلموتس پرداخت شده و ما هیچگونه سودی را نه پرداخت می‌کنیم و نه داریم که پرداخت کنیم.

بولت هواداراطلاعات غلط به مردم ندهید
پرداختی داوران به روز است. فدراسیون مشکلات مالی دارد و نمی‌توانیم منکر این قضیه بشویم ولی هیچگونه حسابی بسته نیست و لطفا افرادی که تریبون در اختیارشان است اطلاعات صحیح به مردم بدهند. در ارتباط با بحث مالیاتی مشکلی نداریم و حساب ما بسته نیست. تعاملی که با وزارت‌خانه وجود دارد، مشکلات هم را می‌دانیم و فدراسیون فوتبال باید حمایت بشود. صدا و سیما یکی از مهمترین ارکانی است که فوتبال را به خانه‌ها برده و باید نکات صحیح را در اختیار بگذارند.

بولت هوادارتا آخر فصل VAR خواهیم داشت
انصافا فدراسیون تمام توانش را گذاشته است. شخص خود من خیلی تلاش کردم که این کار اتفاق بیفتد و همه شاهد خواهید بود که تا آخر فصل این را خواهیم داشت. از نظر آموزشی و استراتژی بلند مدت، تلاش می‌کنیم و نیاز داریم که صدا و سیما هم با ما همگام باشد. فقط نشستن و صحبت کردن کافی نیست. باید از هم انتقاد کنیم تا پیشرفت کنیم ولیکن باید شرایط را درک کنیم. ممکن است در حساب فدراسیون پول نبوده باشد ولی همه شاهدند که چقدر کار می‌شود. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم. من صریحا اعلام می‌کنم ما پرونده‌ای در مورد ویلموتس نداریم.

دیدگاه‌ها