کد خبر : 1978250 | 16 آبان 1402 ساعت 14:45 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

وضعیت مبهم جود برای بازی فردا

ستاره رئال مادرید با درد تمرین کرد

جود بلینگام امروز در تمرین گروهی رئال حاضر بود ولی واضح بود از ناحیه کتف همچنان درد حس می‌کند.

ستاره رئال مادرید با درد تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا را با حضور جود بلینگام به پایان رساندند. هافبک انگلیسی که در جریان بازی مقابل رایو وایه‌کانو دچار دررفتگی کوچکی از ناحیه کتف شد امروز با درد تمرین کرد. دررفتگی او را مجبور می‌کند با درد کنار بیاید، اما این مصدومیتی نیست که او را برای بازی‌های آینده به خطر بیندازد.

1950786

او به عنوان نفر پنجم به داخل زمین تمرین رئال مادرید پرید تا جلسه را با بقیه هم تیمی‌هایش کامل کند، اما ابراز درد آشکار او نشان داد که مرد انگلیسی چندان در تمرین راحت نیست. 

تحرک زیاد مفصل در حین گرم کردن، تلاش برای تنظیم شانه و شکل دویدن، بازتابی از ناراحتی او بود زیرا او نمی‌توانست حرکت طبیعی را کامل کند. ابتدا احتمال مصدومیت جدی‌تری وجود داشت اما تیم پزشکی در همان زمین تایید کرد که مشکل جدی نیست. جود تا پایان بازی کرد اما به وضوح درد داشت. اکنون باید دید کارلو آنچلوتی او را در فهرست بازی قرار خواهد داد یا خیر.

امروز اورلین شوامنی و دنی سبایوس نیز غایب بودند ضمن اینکه میهمان ویژه تمرین، وینچنزو مونتلا، مربی تیم ملی ترکیه، بود که برای دیدن وضعیت آردا گولر در تمرین رئال حاضر شده بود.

دیدگاه‌ها