کد خبر : 1978255 | 16 آبان 1402 ساعت 15:33 | 53.2K بازدید | 23 دیدگاه

حضور گولر در رئال بی دلیل نیست

کاپیتان رئال: خبر ندارید آردا چه اعجوبه‌ای‌ است

ناچو اطمینان دارد که آردا گولر برای رئال بازیکنی مهم و تاثیرگذار خواهد شد.

کاپیتان رئال: خبر ندارید آردا چه اعجوبه‌ای‌ است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان کار خود را به درستی انجام داد و با کسب سه برد صدرنشین شد. برد در بازی فردا برابر براگا صعود رئال به دور بعد را قطعی خواهد کرد. رئال یکشنبه شب در زمین خود برابر رایو متوقف شد و به همین دلیل انگیزه بالایی برای بازگشت به مسیر پیروزی دارد.

1950792

ناچو در نشست خبری این بازی در مورد بازی مقابل براگا گفت: «با همان هدف همیشگی یعنی برد وارد زمین می‌شویم. پیروزی در بازی فردا یک قدم رو به جلو است و باعث صعود ما خواهد شد.»

وضعیت آردا گولر: «او بازیکن بسیار جوانی است، اما استعدادی باورنکردنی دارد. آردا آینده درخشانی در پیش دارد و ویژگی‌هایی دارد که باعث شده الان بازیکن رئال مادرید باشد. مشتاقانه منتظر بازی او و لذت بردن از حضورش در زمین هستیم. پتانسیلی که او دارد باورنکردنی است.»

1941602

کاپیتانی رئال: «خیلی خوب و غرورانگیز است. در پایان فصل قبل قراردادم تمام می‌شد ولی تمدید کردم. حالا می‌خواهم از روز به روز حضورم در رئال لذت ببرم، بدون اینکه به چیز دیگری فکر کنم. خوشحالم که کاپیتان اول هستم، اما چیزی تغییر نمی‌کند. مسئولیت، شور و شوق همان است».

درخشش جود بلینگام: «وقتی او به رئال پیوست، این را گفتم که DNA رئال مادرید را دارد. جود یک بازیکن جنگنده و یک برنده است و فقط به رقابت و پیروزی اهمیت می‌دهد. او به بهترین شکل کارش را در رئال شروع کرده و گلزنی می‌کند. او نشان داده چرا باشگاه برای خریدش اصرار داشت.»

حواشی وینیسیوس: «ما زیاد با او صحبت کرده‌ایم. شاید او از آن دسته بازیکنانی است که بیش از هر بازیکن دیگری به برخی مسائل حساس است. وینی همیشه با رقیبش مبارزه می‌کند و اغلب پیروز می‌شود. مهار او واقعا دشوار است. البته ما با او صحبت کردیم تا در زمین آرامتر باشد. او کم کم در حال تغییر است. وینی شخصیت بالایی دارد.»

1950251

براگا: «آنها تیم بسیار پویایی هستند و در آخرین بازی خود 6 گل به ثمر رساندند. ما باید روی گلزنی و سپس بسته نگه داشتن دروازه متمرکز باشیم.»

فقدان گل در رئال: «ما روش بازی خود را خیلی تغییر داده‌ایم و ویژگی‌های بازیکنان جدید بسیار متفاوت است. ما الان در فرم خوبی هستیم و بازی‌های زیادی را برده‌ایم. قطعا نمی‌خواستیم برابر رایو مساوی کنیم، اما برای ادامه کار هیجان زده هستیم. رودریگو و وینیسیوس قرار است گل‌های زیادی بزنند.»

تو هم مثل مودریچ توقع داشتی بیشتر بازی کنی؟ «در تمام زندگی‌ام نقش من با مودریچ متفاوت بوده است. او همیشه شروع کننده بود و من همیشه مجبور بوده‌ام به گونه ای دیگر با مسائل روبرو شوم. بازی‌های زیادی انجام داده ام و مصدومیت برخی بازیکنان، بعضا باعث ورودم به ترکیب اصلی شده است. در مجموع احساس خوبی دارم و از هر روز حضور در رئال لذت می برم. نمی خواهم اتفاقی که سال گذشته افتاد برای من بیفتد.»

دیدگاه‌ها