کد خبر : 1978309 | 16 آبان 1402 ساعت 19:25 | 25.9K بازدید | 194 دیدگاه

غیرمنتظره برای پرسپولیس با گل سبای

مهاجم ساحل عاجی استقلال تاجیکستان دروازه پرسپولیس را در دقیقه 74 باز کرد.

غیرمنتظره برای پرسپولیس با گل سبای

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تاجیکستان برخلاف نیمه اول مسابقه امروز که نتوانست مقابل پرسپولیس نمایش موفقی داشته باشد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اما در نیمه دوم عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و توانست پس از حملات پیاپی قفل دروازه علیرضا بیرانوند را توسط مهاجم ساحل عاجی خود باز کند.

ویدئو: 315959

سنین سبای که در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها گل استقلال تاجیکستان در هفته دوم مقابل النصر عربستان را به ثمر رسانده بود، امروز هم توانست در جدال برابر پرسپولیس موفق کار کند و جدی‌ترین موقعیتی که داشت را به تور دروازه بزند.

در دقیقه 74 پاس در عمق احمدونی کمالوف از بین دو مدافع پرسپولیس به سنین سبای رسید که این بازیکن در موقعیت تک به تک با بیرانوند موفق به گلزنی شد و داور هم پس از مشورت با کمک داوران ویدئویی گل را تایید کرد.

1950928

سنین سبای که در دیدار مقابل پرسپولیس پرتلاش و دونده ظاهر شده و از موقعیت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کرده و گلزنی داشت، لحظاتی پس از این گل در دقیقه 86 تعویض شد و البته قبل از بیرون رفتن یک خطا هم برای تیمش گرفت.

پرسپولیس می‌توانست با برتری در این مسابقه خارج از خانه 9 امتیازی شود و شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند، اما گل سنین سبای به شاگردان یحیی شوک وارد کرد.

دیدگاه‌ها