کد خبر : 1978354 | 16 آبان 1402 ساعت 22:01 | 29K بازدید | 14 دیدگاه

اولین گل آسیایی کوتینیو به تیم رونالدو جنجالی بود!

فیلیپ کوتینیو موفق شد با استفاده از پاس طلایی اولونگا، الدحیل را پیش بیندازد.

اولین گل آسیایی کوتینیو به تیم رونالدو جنجالی بود!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو موفق شد خیلی زود با باز کردن دروازه النصر، امیدها را برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان به اردوی تیم برگرداند. شاگردان کریستوف گالتیه با استفاده از توانایی‌های دو عنصر خارجی و تهاجمی خود، از حریف نامدار سعودی پیش افتادند.

ویدئو: 315972

در دقیقه هشتم این مسابقه و در شرایطی که حمد آل‌فتیل در گوشه زمین و حوالی پرچم کرنر صاحب توپ بود، پس از تماس با مایکل اولونگا روی زمین افتاد و داور در این صحنه هیچ خطایی تشخیص نداد.

اولونگا که  قصد داشت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد، با یک پاس زمینی دیدنی به دهانه دروازه، فیلیپ کوتینیو را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک تأثیرگذاری کوچک روی توپ، آن را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

1950984

این نخستین گل کوتینیو در لیگ قهرمانان و برای الدحیل بود. بازیکنان و کادرفنی النصر نسبت به این موضوع که اولونگا پیش از دادن پاس گل به روی آل‌فتیل مرتکب خطا شده، معترض بودند. حتی سرمربیان دو تیم نیز صحبت‌هایی را در کنار زمین با یکدیگر انجام دادند و لوئیس کاسترو به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه معترض بود.

هر چند که الدحیل با به ثمر رساندن این گل امیدوار بود بتواند النصر را شکست دهد، اما سوپر گل تالیسکا کار را به تساوی کشاند و این دیدار فعلا تا دقیقه 30 با تساوی یک – یک دنبال می‌شود.

1950985

دیدگاه‌ها