کد خبر : 1978450 | 17 آبان 1402 ساعت 12:05 | 37.5K بازدید | 79 دیدگاه

در پی صدور بیانیه و انتشار جزئیات حکم سنگین؛

اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه سپاهان!

کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه سپاهان اخطار داده تا جزئیاتی از روند رسیدگی به اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد را منتشر نکند.

اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه سپاهان!

به گزارش "ورزش‌ سه"، هفته گذشته بود که سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را درباره پرونده پیچیده بازی برگزار نشده سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان گرفت و طلایی‌پوشان اصفهانی را با حکمی بی‌سابقه مواجه کرد.

این حکم و جرایم اعمال شده علیه باشگاه سپاهان بلافاصله با واکنش‌های زیادی در ایران و خارج از ایران همراه بود. از جمله خود باشگاه سپاهان بعد از اعلام رسمی رأی AFC اطلاعیه‌ای را صادر کرد و تاکید کرد رأی صادر شده توسط AFC را صحیح نمی‌داند.

در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای به باشگاه سپاهان ارسال کرده و از مدیران باشگاه خواسته تا درباره جزئیات پرونده بازی برابر الاتحاد صحبتی به میان نیاید.

اگرچه به طور دقیق مشخص نیست که AFC با کدام‌یک از اطلاعات ارائه شده توسط باشگاه سپاهان در بیانیه‌اش یا شاید مصاحبه‌های برخی از مسئولان این باشگاه مشکل داشته، اما باشگاه سپاهان در اطلاعیه خود به طور مکرر از این موضوع گلایه کرده بود که چرا AFC به درخواست‌های این باشگاه در روند رسیدگی به پرونده بی‌توجه بوده است.

دیدگاه‌ها