کد خبر : 1978465 | 17 آبان 1402 ساعت 13:02 | 45.7K بازدید | 28 دیدگاه

عاجز در خلق موقعیت و پاس‌های بی‌دقت

لواندوفسکی معضل اصلی بارسا را فاش کرد

روبرت لواندوفسکی معتقد است بارسلونا در خلق موقعیت گلزنی خوب کار نمی‌کند و به همین دلیل او نتوانسته در بازی‌های اخیر گلزنی کند.

لواندوفسکی معضل اصلی بارسا را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در هامبورگ شکست تلخی را تجربه کرد. آبی و اناری‌ها به یک امتیاز برای قطعی کردن صعود نیاز داشتند، ولی در یکی از بدترین بازی‌ها از زمان ورود ژاوی، 1-0 به شاختار باختند تا کار صعود به بازی‌های بعدی کشیده شود.

بدون شک یکی از مشکلات این هفته‌های بارسا افت آشکار روبرت لواندوفسکی است. ستاره لهستانی در بدترین روزهای خود به سر می‌برد و سال‌ها بود سابقه نداشت پس از 16 بازی رسمی آمار گلزنی او اینقدر پایین باشد (6 گل).

1951221

لوا در پایان بازی دیشب و در مصاحبه با تلویزیون لهستان گفت: «شاختار برابر ما بازی منظم و حساب شده‌ای انجام داد. یک گل زدند و می‌توانستند یک گل دیگر هم بزنند. ما مشکل بزرگی در پاس‌های آخر داریم و البته باید بگویم که در خلق موقعیت گلزنی نیز به مشکل خورده‌ایم. این یک واقعیت است که نمی‌توانیم شانس‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.»

مهاجم بارسا ادامه داد: «باید بیشتر کار کنیم و منتظر یکشنبه هستیم تا به این باخت واکنش نشان دهیم. باید بهتر از اینها بازی کنیم به خصوص در فاز تهاجمی. الان در مقطع دشواری قرار داریم ولی امیدوارم خیلی زود از آن خارج شویم. شکست سختی بود ولی باید سریعا شرایط به حالت عادی برگردد و برابر آلاوس یک پیروزی خوب کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها