کد خبر : 1978466 | 17 آبان 1402 ساعت 12:48 | 26.3K بازدید | 10 دیدگاه

شادی ستاره فرانسوی: در 37 سالگی در اوجم!

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، می‌گوید تجربه بردهایی مانند شب گذشته در 37 سالگی برایش فوق العاده است.

شادی ستاره فرانسوی: در 37 سالگی در اوجم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

شاگردان استفانو پیولی گل اول را از پی اس جی دریافت کردند اما تنها چند دقیقه بعد موفق شدند گل مساوی را با ضربه زیبا و تماشایی رافائل لیائو به ثمر برسانند و این ژیرو بود که بار دیگر سه امتیاز ارزشمند را از این بازی حساس برای آنها به ارمغان آورد. 

این ستاره فرانسوی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «وقتی نمی‌بریم اصلا خوشحال نیستم، بنابراین از اینکه گل زدم خوشحالم اما مهم‌تر از هر چیزی پیروزی در این بازی برای ما بود. 

1951225

ما به دنبال این بودیم که پس از چند نمایش ضعیف و شکست‌های اخیر واکنش مناسبی نشان دهیم و امشب شبی عالی بود. فرصت گلزنی بسیاری داشتیم، در زمین تاثیرگذارتر بودیم و این چیزی است که تفاوت‌ها را رقم زد. همه ما کاری که مربی درخواست کرده بود را انجام دادیم و اشتباهی نداشتیم. تجربه کردن چنین لحظاتی در 37 سالگی حسی فوق العاده دارد.»

ژیرو درباره شرایط میلان در لیگ قهرمانان اضافه کرد: «ما باید حداقل یک یا دو بازی را پیش از این می‌بردیم و به همین دلیل بود که من نگران نبودم، چون می‌دانستیم که ما توانایی ایجاد فرصت را داریم و فقط باید روی پاس و ضربه نهایی دقیق‌تر باشیم. 

لیگ قهرمانان رقابت بسیار خاصی برای میلان است و ما می‌خواهیم با تمام وجود برای هوادارانی که داریم و از ابتدا تا پایان بازی برای ما شعر خواندند و تشویق‌مان کردند بجنگیم. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها