کد خبر : 1978531 | 17 آبان 1402 ساعت 18:28 | 16K بازدید | 11 دیدگاه

مونتلا: آردا گولر آینده فوتبال ترکیه است

وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، معتقد است که آردا گولر با استعدادی که دارد می‌تواند آینده فوتبال کشورش را به دست بگیرد.

مونتلا: آردا گولر آینده فوتبال ترکیه است

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، در بازدید از کمپ تمرینی رئال مادرید، در مورد آردا گولر، ستاره ملی پوش که برای باشگاه بزرگ اسپانیایی بازی می‌کند، صحبت کرد.

مونتلا در گفت‌وگو با اسکای ایتالیا درمورد وضعیت گولر گفت: "من نگران مصدومیت او نیستم، آردا گولر آینده ماست. مطمئنم که او آینده درخشانی خواهد داشت، او یک استعداد بی‌نظیر است. به همین دلیل تصمیم گرفتم با او در مادرید ملاقات کنم.

مونتلا که از تمرینات رئال مادرید بازدید کرده بود، با کارلو آنچلوتی تبادل نظر کرد و اطلاعاتی در مورد وضعیت آردا گولر به دست آورد.

1951348

فدراسیون فوتبال ترکیه خبر داد که وینچنزو مونتلا بازی رئال مادرید - براگا در لیگ قهرمانان اروپا را از روی سکوها تماشا خواهد کرد و عملکرد آردا گولر و هم سردار ساعتچی، بازیکن براگا، را دنبال خواهد کرد.

گولر از زمان پیوستن به رئال مادرید به دلیل آسیب دیدگی در دسترس کادرفنی نبوده و در بازی با رایووایه‌کانو هم در لیست حضور داشت اما تا پایان نیمکت نشین بود. به احتمال زیاد او برای اولین بار امشب با پیراهن رئال یک دیدار رسمی را تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها