کد خبر : 1978626 | 18 آبان 1402 ساعت 07:46 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست الهلال: ستاره ما را دعوت نکنید!

گزارش‌های رسانه‌ها نشان می‌دهد که مدیریت باشگاه الهلال درخواستی را به فدراسیون فوتبال صربستان ارائه کرده است تا سرگئی میلینکوویچ-ساویچ را در فیفادی پیش رو به تیم ملی دعوت نکنند.

درخواست الهلال: ستاره ما را دعوت نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام روزنامه الجزیره، الهلال از فدراسیون صربستان خواسته است که ساویچ را در مدت مصدومیت دعوت نکنند تا برنامه توانبخشی او با همراهی کادر پزشکی باشگاه برای بهبودی مصدومیت کامل شود.

تیم ملی صربستان قرار است در ماه نوامبر دو بازی برگزار کند. این تیم در یک بازی دوستانه در تاریخ 15 نوامبر به مصاف بلژیک می‌رود و سپس در 19 نوامبر در دهمین بازی خود در مقدماتی یورو به مصاف بلغارستان می‌رود.

باشگاه الهلال اعلام کرد که سرگئی ساویچ از ناحیه زانو آسیب دیده و در حال گذراندن برنامه توانبخشی و درمانی پس از مصدومیتی است که او را به مدت 4 هفته از میادین دور کرده است.

1898340

ساویچ در دیدار این تیم مقابل الفتح در دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ روشن عربستان که با برتری 2-0 شاگردان ژسوس به پایان رسید، در جریان تکل روی توپ دچار مصدومیت شد.

الهلال با 32 امتیاز از 12 بازی شامل 10 برد و دو تساوی بدون شکست تا هفته دوازدهم در صدر جدول رده‌بندی لیگ روشن عربستان قرار دارد.

دیدگاه‌ها