کد خبر : 1978645 | 18 آبان 1402 ساعت 02:24 | 26.5K بازدید | 66 دیدگاه

کابوس بی‌پایان یونایتد: تن‌هاخ را اخراج کنید!

با شکست امشب منچستر یونایتد مقابل کپنهاگن، ناامیدی بیش از پیش الدترافورد را فراگرفته و سایه اخراج بر روی سر اریک تن‌هاخ پررنگ‌تر شده است.

کابوس بی‌پایان یونایتد: تن‌هاخ را اخراج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این فصل مانند فصل‌های پیش با حواشی بسیاری درگیر بوده است.

هواداران امیدوار بودند که این دفعه زیر نظر اریک تن‌هاخ شرایط متفاوت باشد، اما خود او نیز به نوعی به یک مشکل تبدیل شد تا مشخص شود داستان این فصل نیز بازپخش فصل‌های پیش با بازیگرانی متفاوت است.

خریدهای گرانقیمت و ناکارآمد، پیدا نکردن ترکیب ثابت تیم، به‌خصوص خط هافبک و درگیری با بازیکنان که برجسته‌ترین نمونه‌‌اش جیدون سانچو است، از مشکلاتی است که می‌توان اریک تن‌هاخ را در صف مقصران اصلی آنها قرار داد.

1951605

یونایتد فصل را ضعیف آغاز کرد و هر زمان که یک پیروزی به دست می‌آورد و هواداران فکر می‌کردند که به روند خوبی رسیده‌اند، در بازی بعدی با یک نمایش ضعیف و نتیجه فاجعه، به هواداران نشان می‌داد که اوضاع تیم درست‌شدنی نیست. وضعیت بازیکنان هم همین بود، عملکردهایی سینوسی و پر از افت و خیز که حتی خود تن‌هاخ را هم گیج کرده بود و در برخی‌ از بازی‌ها دست به انتخاب بازیکنانی اشتباه می‌زد.

بازی امشب آنها برابر کپنهاگن، شمایی کلی از منچستر یونایتد تن‌هاخ بود. مصدومیت، که جانی ایونز در دقیقه ۱۵ مصدوم شد و رافائل واران به جایش به بازی رفت، نمایش سینوسی که ابتدا با دو گل راسموس هویلوند به برتری رسیدند اما سپس با اخراج مارکوس رشفورد، در همان نیمه دو گل دریافت کردند، نمایش افتضاح خط دفاعی که منجر به خوردن ۴ گل شد، عملکرد ضعیف آندره اونانا که ۴ سیو داشت و به همان اندازه گل خورد، تصمیمات تن‌هاخ که تاثیری بر بازی نگذاشتند و در نهایت شکست چهار-سه که آنها را به قعر جدول گروه فرستاد.

1951606
گل اول کپنهاگن که روی پاس زیبای گنسالوس و ضربه الیونسی در مقابل دروازه به ثمر رسید.
1951607
بازگشت کپنهاگن به بازی با به ثمر رساندن گل دوم از روی نقطه پنالتی
1951608
گل سوم کپنهاگن که با ارسال زیبای فالک و ضربه لراگر در مقابل دروازه زده شد.
1951609
گل چهارم میزبان و شکست یونایتد با والی چکشی بارداگی

با توجه به اینکه دو بازی آخر آنها در این گروه مقابل گالاتاسرای در جهنم رامس گلوبال و برابر بایرن مونیخ قدرتمند است، صعود به دور بعد بسیار سخت و غیرممکن شده است.

وضعیت اسفناک در چمپیونزلیگ و نمایش‌های ضعیف در لیگ برتر که امید کسب سهمیه را برای آنان کاهش داده، باعث شده است که تن‌هاخ بیشتر از همیشه در معرض اخراج قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها