کد خبر : 1978671 | 18 آبان 1402 ساعت 11:53 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

مواظب باش مثل ناگلزمان نشوی

هشدار خدیرا به توخل: فیفا دی در خانه بمان!

سامی خدیرا دیشب پس از اتمام بازی بایرن و گالاتاسرای شوخی جالبی با توماس توخل کرد و به او هشدار داد مواظب باشد بلای یولیان ناگلزمان سر او نیاید.

هشدار خدیرا به توخل: فیفا دی در خانه بمان!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مقابل گالاتاسرای پیروز شد و روز شنبه در بوندسلیگا به مصاف هایدنهایم خواهد رفت. سپس فیفا دی از راه خواهد رسید.

وقت آن است که مربیان باشگاه از استرس هفته گذشته رهایی یابند و باتری‌های خود را تا تعطیلات زمستانی شارژ کنند. همین امر در مورد توماس توخل نیز صدق می‌کند.

1951678

با این حال، کارشناس دازن، سامی خدیرا، به شوخی می‌گوید: «اما توخل نباید خیلی دور شود، تماس از سوی مدیران باشگاه همیشه می‌تواند باشد.»

یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن و فعلی آلمان، در اواخر ماه مارس در تعطیلات بین المللی از کار برکنار شد. ناگلزمان فیفا دی را در یک پیست اسکی در اتریش می‌گذراند و در دسترس سران وقت بایرن، اولیور کان و حسن صالح حیمیدزیچ نبود. او پس از بازگشت متوجه برکناری خودش شد.

توخل هم به شوخی خدیرا خندید و پاسخ داد: «بله، باید در خانه باشم و از آلمان خارج نشوم.»

سرمربی بایرن پیش از این در مورد فیفا دی گفته بود: «این برای یک مربی هیجان انگیز است. همه رفته‌اند به جز بونا سار. به همین دلیل است که می‌توانید چند روز به تعطیلات بروید و با وجدان راحت استراحت کنید.»

اما این بار تعداد بازیکنان در تمرینات بایرن بیشتر است. مانوئل نویر و اسون اولرایش نیز به تیم ملی نمی‌روند، بنابراین آنها در کمپ تمرینی هستند.

1951625

توخل همچنین توضیح داد: «مشکل این است که بازیکنان ما از تعطیلات ملی بازمی‌گردند و باید از نو شروع کنند. اکثر آنها نیز مشکل جت لگ دارند. ضمن اینکه در فاصله اندک دو بازی هم انجام داده‌اند. اول باید بازی با هایدنهایم را تمام کنیم و باید امیدوار باشیم که مصدومیت بیشتری نداشته باشیم.»

بایرن پس از تعطیلات ملی در تاریخ 24 نوامبر در شهر کلن به میدان می‌رود و به قول خدیرا توخل نباید از دسترس مدیران بایرن خارج شود.

دیدگاه‌ها