کد خبر : 1978765 | 19 آبان 1402 ساعت 04:00 | 23.7K بازدید | 10 دیدگاه

راهکار هکتور کوپر برای مقابله با قدرت اول آسیا

ژاپن - سوریه با حضور دو بازیکن آرژانتینی

هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه تایید کرد که در دو بازی آینده مقابل کره شمالی و ژاپن تیمش به دنبال پیروزی است.

ژاپن - سوریه با حضور دو بازیکن آرژانتینی

به گزارش ورزش سه، کوپر در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که پنجشنبه در دمشق قبل از سفر این تیم به شهر جده عربستان برای برگزاری یک اردوی  آماده‌سازی برای دیدار با کره شمالی در 16 نوامبر و ژاپن در 21 نوامبر برگزار شد، اسامی تیمش را اعلام کرد.

کوپر در مورد تیم ملی قدرتمند ژاپن گفت: "هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و من همیشه سعی می‌کنم ذهنیت پیروزی را در قلب بازیکنان القا کنم."

کوپر 23 بازیکن را برای این دو مسابقه انتخاب کرد که 16 بازیکن حرفه‌ای از باشگاه های عربی، آسیایی، اروپایی و آرژانتینی بودند.

این لیست شاهد بازگشت عمر خریبین مهاجم اماراتی الوحده به همراه عمر السومه مهاجم العربی قطر به اضافه دو بازیکن که برای اولین بار نماینده تیم ملی خواهد بود. ابراهیم حصار مهاجم باشگاه بلگرانو آرژانتین از دسته اول و ازکیل الام، هافبک باشگاه ایندیپندنته آرژانتین در دسته دوم.

بولت پرسپولیسلیست سوریه شامل عمرو میدانی، خالد کردغلی، عبدالرحمن ویس، محمد العنز، محمد عثمان، فهد الیوسف، محمود مواس، عمار رمضان، یاسین سمیه، مردیک مردیکیان، محمد حلاق و کامل همیشهشا و همچنین هفت نفر دیگر بودند. بازیکنان محلی، به نام های: ابراهیم علامه، احمد مدنیه، طاها موسی، سعد احمد، موید خولی، ثائر کروما، و عمرو جانیات است.

سوریه در دو مرحله مقدماتی با تیم های میانمار، ژاپن و کره شمالی بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها