کد خبر : 1978809 | 19 آبان 1402 ساعت 01:42 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون هندبال:

تعداد دوره‌های آموزشی در زنجان افزایش یابد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در استان زنجان باید تعداد دوره‌های آموزشی بیشتر شود.

تعداد دوره‌های آموزشی در زنجان افزایش یابد

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از ایسنا، محمدجواد پازوکی با کسب ۸ رای از ۱۳ رای ماخوذه توانست ۴ سال دیگر هدایت هیئت هندبال استان زنجان را برعهده بگیرد.

علیرضا پاکدل عصر امروز (۱۸ آبان‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال با اشاره به حضور شهرستان‌ها و بیان اینکه قلب تپنده هر استان شهرستان‌ها هستند، اظهار کرد: وضعیت استان زنجان درخصوص ورزش هندبال، وضعیت بدی نیست و علی‌رغم مشکلات موجود رئیس هیئت زنجان برای حل مشکلات جنگیده است.

وی با اشاره به وجود ۲۲۲ ورزشکار سازمان‌یافته در استان زنجان، افزود: همه کسانی که امروز رای دادند و ندادند و نقد داشتند باید در یک فضای آزاد صحبت کنند و در راستای حل مشکلات تلاش داشته باشند. همچنین باید از هر کسی، با هر ظرفیتی که دارد در راستای پیشبرد اهداف استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه حداقل امکانات و حداقل‌ اسپانسری را در استان ایجاد کنید، تصریح کرد: در استان زنجان باید تعداد دوره‌های آموزشی بیشتر شود. وجود ۱۳ مربی و ۱۰ داور برای استان زنجان آمار پایینی است.

پاکدل با بیان اینکه فدراسیون در سال ۱۴۰۱ به عنوان فدراسیون برتر کشور در خصوص رشته‌هایی که در سطح کشور شرایط خاصی دارند انتخاب شد، ادامه داد: در حوزه آموزش به استان زنجان کمک می‌کنیم. همچنین اولویت اول درخصوص سالن‌ها قبل از درآمدزایی باید هندبال باشد. 

در ادامه جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه این مجمع پیامی داشت و نشان داد که یک سری مطالباتی است و انتظاراتی وجود دارد تا بیش از پیش پای کار باشیم، عنوان کرد: ماهیت هیئت، کار دلی و مردمی است و فضا برای حضور افراد فراهم است. 

جواد بازرگان بیان کرد: شرایط اقتصادی جامعه بر کسی پوشیده نیست، اعتباری که داریم در حدی نیست که بتوان کاری انجام داد. هیئت‌هایی وجود دارد که توان اعزام نداشته‌اند. مشکلات اقتصادی برای هیئت‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در رشته هندبال هستیم و زنجان نیز باید خود را به این حد برساند و شهرستان‌های زنجان نیز باید فعال شده و پای کار آیند، خاطرنشان کرد: ۵۳ هیئت ورزشی در زنجان فعالیت می‌کنند. ظرفیت خوبی در رشته هندبال داریم ولی باید بستر فراهم شود تا این استعدادها شکوفا شوند.

دیدگاه‌ها