کد خبر : 1978868 | 19 آبان 1402 ساعت 14:51 | 32.7K بازدید | 31 دیدگاه

بازی با والنسیا هم از دست رفت

آردا تمرین نکرد: مورد عجیب پدیده ترکیه‌ای رئال

آردا گولر برای دومین روز متوالی در تمرین گروهی رئال غایب بود و بازی فردا برابر والنسیا را نیز از دست خواهد داد.

آردا تمرین نکرد: مورد عجیب پدیده ترکیه‌ای رئال

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر در تمرین گروهی امروز رئال هم غیبت داشت و در سالن انفرادی کار کرد. 

مارکا نوشت که برای دومین روز متوالی ستاره ترکیه‌ای نتوانست با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند و به این ترتیب غیبت او برابر والنسیا قطعی خواهد بود که یک قدم به عقب برای او محسوب می‌شود.

1952061

گولر که در تابستان به بارسا نه گفت و راهی رئال شد، هنوز نتوانسته برای باشگاه مادریدی به میدان برود. او در دو هفته اخیر توانسته بود پا به پای سایر بازیکنان تمرین کند و با وجود قرار گرفتن در فهرست بازی با رایو و براگا فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

به خصوص در بازی برابر براگا و با برتری 3-0 تا دقیقه 60 گمان می‌رفت کارلو آنچلوتی، گولر را به زمین بفرستد ولی روی نیمکت ماند.

1952062

کارلتو در پایان بازی گفت که آردا مصدومیتی طولانی مدت داشته و هر زمان 100 درصد آماده باشد، به میدان خواهد رفت. او همچنین پیشتر گفته بود که برای آردا تمرینات اختصاصی بدنی تدارک دیده‌اند تا شرایطش بهتر شود.

در واقع رئال مادرید فعلا به سیاست خود مبنی بر ریسک نکردن روی بازیکنی که ریتم رقابتی ندارد، ادامه می‌دهد، زیرا او از ژوئن گذشته هیچ بازی رسمی انجام نداده و باید ابتدا سعی کند ضمن بهبود شرایط بدنی، اعتماد به نفس بیشتری را نیز به دست آورد. در بازگشت آردا فعلا هیچ عجله‌ای نیست.

دیدگاه‌ها