کد خبر : 1978881 | 19 آبان 1402 ساعت 15:32 | 66.7K بازدید | 43 دیدگاه

تایید مصدومیت مجدد گولر

آنچلوتی: برای آردا متاسفم، او افسرده شده!

کارلو آنچلوتی تایید کرد که آردا گولر دوباره مصدوم شده و بازیکن از این بابت بسیار ناراحت و افسرده شده است.

آنچلوتی: برای آردا متاسفم، او افسرده شده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان والنسیاست. دیداری که همیشه حساس است و این بار حساسیت مضاعف نیز خواهد بود. بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در مستایا جنجالی شد و علیه وینیسیوس شعارهای نژادپرستانه سر دادند. به همین دلیل برتری در بازی فردا برای رئال و خصوصا وینی اهمیت بالایی دارد.

1950181

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی و در مورد اینکه شکست دادن والنسیا چقدر مهم است، گفت: «ما باید این روند مثبت و خوبی را که داریم، حفظ کنیم. من شیوه بازی والنسیا را دوست دارم. این یک تیم پویا و با سازماندهی بسیار خوب است. باید بازی خیلی خوب انجام دهیم تا سه امتیاز را بگیریم.»

بلینگام چطوره؟ آیا اگر بازی کند، خطری وجود دارد؟ «خودش می‌گوید که مشکلی ندارد. امروز او به طور معمول تمرین کرد و برای فردا در دسترس است. اگر در این چند ساعت اخیر اتفاق عجیبی نیفتد، فکر می‌کنم او بازی خواهد کرد.»

حسادت به تمدید قرارداد بازیکنان رئال: «حسادت به چی؟ نه اصلا. ما برای این کار وقت کافی داشتیم. آینده این باشگاه از قبل با این بازیکنان نوشته شده است. آنها تمدید می‌کنند چون رئال را خیلی دوست دارند.»

وضعیت آردا گولر چطور است؟ «متاسفانه او مصدوم شده است. قبل از بازی با براگا چیزی به نظر نمی‌رسید، اما هنوز مصدومیت او را آزار می‌دهد. چیز جدی نیست ولی بازیکن افسرده شده چون می‌خواهد بازی کند. این یک قدم کوچک به عقب است. البته این بازگشت مصدومیت قدیمی او نیست و او وقت کافی برای بهبودی دارد.»

1951672

این سومین مصدومیت گولر است. آینده او را چگونه می‌بینید؟ «اولین مصدومیت پارگی مینیسک بود که سال گذشته داشت. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، وضعیت بازیکن تغییر می‌کند و ممکن است در دوران نقاهت دچار مشکلات عضلانی شود. این اتفاقی است که برای او افتاد. آینده او خوب و زیباست چون بازیکن بسیار با استعدادی است. می‌توانم درک کنم که بازیکن ناامید است، اما این فقط یک مشکل عضلانی است. من تجربه شخصی دارم که در 21 سالگی دو سال متوقف شدم و بعد برگشتم. آینده گولر مورد تردید نیست. امیدوارم بتواند پس از فیفا دی بهبود پیدا کند.»

شرایط روحی وینیسیوس را چگونه می‌بینید: «ما در مورد اتفاقات بازی فصل قبل صحبت نکرده‌ایم. والنسیا تیم خوبی است، تیمی جنگنده و پویا. این تنها چیزی است که در مورد آن صحبت کرده‌ایم.»

1951757

نقاط ضعف رئال و اینکه آیا به سطح بازی مورد نظر خود رسیده‌اید؟ «در مقاطعی ما سطح کیفی بسیار خوبی داشته‌ایم. چیزی که در طول فصل سعی می‌کنید پیدا کنید، تداوم در انجام کارهای درست است. گاهی تداوم و ثبات نداریم، اما در حال حاضر از تیم کاملا راضی هستم. تیم باید به ثبات مشخصی برسد.»

آیا می‌توان بحث جذب گلر را دوباره باز کرد؟ «همیشه بحث وجود دارد. هم کپا خوب بوده و هم لونین. مصدومیت برای هر بازیکنی می‌تواند رخ بدهد و الان نوبت درخشش لونین است.»

احتمال خطر برای هواداران والنسیا: «هواداران والنسیا که به اینجا می‌آیند باید با حداکثر آرامش این کار را انجام دهند و از بازی لذت ببرند، زیرا مطمئن هستم که بازی زیبا و فشرده‌ای خواهد بود. امیدوارم بدون مشکل به ورزشگاه بیایند.»

دیدگاه‌ها