کد خبر : 1978913 | 19 آبان 1402 ساعت 17:10 | 22.2K بازدید | 12 دیدگاه

شوک بزرگ به تاتنهام: غیبت دو ستاره تا 2024!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که جیمز مدیسون و میکی فن ده فن تا پایان سال جاری میلادی قادر به حضور در میادین نخواهند بود.

شوک بزرگ به تاتنهام: غیبت دو ستاره تا 2024!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی ولورهمپتون به مصاف این تیم برود. 

آنها در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که شکست هفته گذشته برابر چلسی باعث شد که صدر جدول را با یک امتیاز اختلاف به منچسترسیتی واگذار کنند و حالا در پی کسب سه امتیاز این بازی و امیدوار به برگشتن به جایگاه اول جدول رده‌بندی هستند. 

اما شرایط برای این تیم دشوار خواهد بود، چرا که پوستکوگلو در نشست خبری پیش از بازی فردا اعلام کرد که مدیسون و فن ده فن تا پایان سال 2023 به دلیل مصدومیت در کنار این تیم نخواهند بود. 

سرمربی تاتنهام در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «فن ده فن از ناحیه همسترینگ در بازی دوشنبه شب مصدوم شد و ما می‌دانستیم که مصدومیتش جدی است. شاید چند ماهی قادر به حضور در میدان نباشد و مطمئنا تا پایان سال دیگر در اختیار ما نیست. 

1951238

شرایط جیمز مدیسون کمی بدتر از چیزی بود که ما تصور می‌کردیم. او با مصدومیت مچ پا مواجه بود، اما روز بعد که برای اسکن رفت شرایط خوبی نداشت. بنابراین اوضاع برای او هم خوب نیست و احتمالا این بازیکن هم تا پایان سال جاری میلادی در اختیار ما قرار نخواهد داشت.»

او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا وسوسه شده که سبک فوتبال تیمش را برای همین یک بازی تغییر دهد یا خیر گفت: «این وسوسه همیشه وجود دارد، اما خوشبختانه تنها چیزی که نمی‌توانم بر وسوسه‌اش غلبه کنم شکلات است و با سایر موارد مشکلی ندارم.»

پوستکوگلو همچنین با اشاره به نقش توقف‌های طولانی کمک داور ویدیویی در مصدومیت‌های ماهیچه‌ای اضافه کرد: «قطعا موثر است. من نمی‌گویم این موضوع نقش مستقیمی در مصدومیت فن ده فن داشته، اما اگر من بودم دوست داشتم چند توپ آن وسط باشد و بازیکنان خودشان را گرم نگه دارند.

دلیل این که قبل بازی گرم می‌کنیم هم همین است، در غیر این صورت مستقیم بازی را شروع می‌کردیم. زمان عادی بازی 47 دقیقه بود اما آن شب ما مجموعا حدود 110 دقیقه بازی کردیم و چنین چیزی برای بازیکنان اصلا خوب نیست.»

دیدگاه‌ها