کد خبر : 1979011 | 20 آبان 1402 ساعت 06:30 | 161.4K بازدید | 57 دیدگاه

پیش‌بینی جالب بوفون از برنده توپ طلای بعدی!

لوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، پس از پایان دوران لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدو پرتغالی، انتظار خود را از بهترین بازیکن جهان در آینده فاش کرد.

پیش‌بینی جالب بوفون از برنده توپ طلای بعدی!

به گزارش ورزش سه، مسی و رونالدو در چندین سال متوالی این جایزه را مال خود کردند و "مسی" 8 بار این جایزه را به دست آورد و این رونالدو 5 بار این توپ طلا را برای خود کرد. در حالی که این دو فوق ستاره قاره اروپا را به مقصد اینترمیامی آمریکایی و النصر عربستان سعودی ترک کرده‌اند.

بوفون که در حال حاضر سرپرست تیم ملی ایتالیا است، تایید کرد که کواراتسخلیا، بازیکن گرجستانی ناپولی قهرمان فصل قبل ایتالیا می‌تواند با ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کیلیان امباپه فرانسوی، بازیکن پاری سن ژرمن برای کسب توپ طلا رقابت کند.

1921050

اسطوره ایتالیایی که آگوست گذشته بازنشسته شد و به جمع کادر مربیگری تیم ملی ایتالیا پیوست، در مراسم معرفی کتابی با عنوان "کواراتسخلیا معجزه گرجستانی" نوشته امانوئل گیلیانلی، روزنامه نگار و نویسنده ایتالیایی، درباره این بازیکن گرجستانی صحبت کرد.

بوفون گفت: حقیقت این است که او می‌تواند توپ طلا را به دست آورد. او استعداد بزرگی است، زیرا در زمانی که مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار متوقف می‌شوند، می‌تواند با هالند و امباپه رقابت کند.

دیدگاه‌ها