کد خبر : 1979086 | 20 آبان 1402 ساعت 13:45 | 34.4K بازدید | 14 دیدگاه

حمله به ستاره بارسلونا: در حد کاپیتانی نیستی!

دیتمار هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که انتخاب ایلکای گوندوگان به عنوان کاپیتان این تیم تصمیمی اشتباه بوده است.

حمله به ستاره بارسلونا: در حد کاپیتانی نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، هامان در طول چند ماه اخیر به یکی از چهره‌های جنجالی فوتبال آلمان تبدیل شده و انتقادهایش خصوصا از توماس توخل حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.

اما به نظر می‌رسد که پس از حملات اخیر توخل به او و لوتار ماتئوس، این ستاره سابق تیم ملی آلمان تصمیم گرفت هدف جدیدی را برای انتقاداتش انتخاب کند و این بار عملکرد گوندوگان در تیم ملی فوتبال این کشور را زیر سوال برده است. 

او در گفت‌وگو با Neue Zurcher Zeitung در این باره اظهار داشت: «گوندوگان عملکرد درخشانی در منچسترسیتی داشت. این تیم 80 درصد مالکیت توپ داشت و او می‌توانست استعدادش را به نمایش بگذارد و تکنیک و قدرتش در خلق موقعیت گل را با حمایت جان استونز و رودری در پشت سرش نشان دهد. 

1922921

اما آلمان سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه می‌کند. ما به اندازه منچسترسیتی مالکیت توپ و زمین را در اختیار نداریم. اگر صادقانه به عملکرد او نگاه کنید، می‌توان گفت که شاید 10 بازی از 70 دیداری که برای تیم ملی آلمان انجام داده خوب بوده است.

اگر قرار است او کاپیتان باشد یعنی آلمان چند گزینه را از دست خواهد داد. این بازیکن باید هجومی‌تر بازی کند اما ما جمال موسیالا را داریم که من دوست دارم در ترکیب تیم حضور داشته باشد. لروی سانه و سرژ گنابری هم می‌توانند با کلاس و سرعت بالایی که دارند در ترکیب اصلی به میدان بروند. بنابراین اگر او کاپیتان باشد یعنی این بازیکنان احتمالا نیمکت‌نشین خواهند شد.»

دیدگاه‌ها