کد خبر : 1979338 | 21 آبان 1402 ساعت 09:35 | 32.2K بازدید | 12 دیدگاه

تماشاگران ویژه رئال: سکوها ستاره‌باران شد (عکس)

ستاره‎‌های مصدوم و محروم رئال مادرید پیروزی شیرین شب گذشته این تیم را از روی سکوها دنبال کردند.

تماشاگران ویژه رئال: سکوها ستاره‌باران شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا بود و این تیم را با نتیجه 1-5 از سر راه برداشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی نمایشی درخشان در این بازی ارائه کردند و وینیسیوس جونیور و رودریگو ستاره‌های بی چون و چرای این بازی برای رئال بودند تا سه امتیاز شیرین و ارزشمند را در خانه برای این تیم به‌دست بیاورند. 

این پیروزی در حالی به‌دست آمد که تعدادی از بازیکنان موثر رئال مادرید از ابتدای فصل تا به حال، به دلایل مختلف شامل مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی این تیم در این بازی حساس نبودند. 

آنتونیو رودیگر که به دلیل کارت زردی که هفته گذشته دریافت کرد از حضور در این بازی محروم بود اما کپا آریسابالاگا، اورلین شوامنی و جود بلینگام همگی به دلیل مصدومیت شرایط همراهی رئال در این دیدار را نداشتند. 

1952977

اما این بازیکنان تیم‌شان و هم تیمی‌هایشان را تنها نگذاشتند و با حضور در جایگاه ویژه و از روی سکوها در کنار هم نظاره‎‌گر درخشش دیگر ستاره‌های این تیم در داخل زمین بودند و بسیار هم از برد رئال در این بازی که با ارائه نمایشی خیره‌کننده از سوی بازیکنان این تیم همراه بود خوشحال به نظر می‌رسیدند. 

تصویر حضور آن‌ها روی سکوها در کنار هم واکنش هواداران رئال مادرید را هم در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت که از اتحاد و همدلی بازیکنان این تیم ابراز رضایت و خوشحالی می‌کردند.

دیدگاه‌ها