کد خبر : 1979349 | 21 آبان 1402 ساعت 10:49 | 23.9K بازدید | 14 دیدگاه

حسرت ستاره سابق: زیباترین روزهای عمرم در بارسا بود!

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق بارسلونا، مدعی شده که بهترین روزهای عمرش را در این تیم سپری کرده است.

حسرت ستاره سابق: زیباترین روزهای عمرم در بارسا بود!

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ پس از چهار سال حضور و درخشش در آرسنال با میکل آرتتا به مشکل جدی خورد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2022 تصمیم به ترک این باشگاه گرفت. 

او با فسخ قراردادش با این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان راهی بارسلونا شد و در چند ماه ابتدایی هم توانست به یکی از بازیکنان موثر این تیم در خط حمله تبدیل شود اما در نهایت در تابستان همان سال به چلسی پیوست. 

این بازیکن نتوانست در چلسی هم به روزهای اوجش برگردد و جدایی توماس توخل باعث شد که به نیمکت دوخته شود و فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکند و در نهایت در تابستان امسال به مارسی پیوست. 

1738176

با این حال، این ستاره سابق بارسلونا هنوز هم از دوران حضورش در این تیم به‌عنوان بهترین روزهای عمرش یاد می‌کند و به وضوح حسرت ترک این باشگاه در صحبت‌هایش بارها و بارها تکرار شده است. 

اوبامیانگ در گفت‌وگو با یکی از نشریات فرانسوی بار دیگر در این‌باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که شش ماه حضورم در بارسلونا زیباترین دوران زندگی حرفه‌ای فوتبالی‌ام بوده است. من چنان از حضور در دیدارها و تمرینات لذت می‌بردم که عادت داشتم حتی در روزهای تعطیلم هم به زمین تمرین بروم و مشغول کار باشم.»

دیدگاه‌ها