کد خبر : 1979368 | 21 آبان 1402 ساعت 11:57 | 38.5K بازدید | 36 دیدگاه

خشم پپ: هرکس می‌خواهد به لیورپول و یونایتد برود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که با جدایی بازیکنان تیمش و پیوستن آنها به تیم‌های رقیب مشکلی ندارد.

خشم پپ: هرکس می‌خواهد به لیورپول و یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کول پالمر از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و درخشش او در چلسی پس از پیوستن به این باشگاه به سوژه‌ای جنجالی تبدیل شده است. 

این بازیکن جوان فرصت زیادی برای بازی در سیتی نداشت و حضور ستاره‌های بزرگ در این تیم باعث شده بود که او به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شود اما توانست توانایی‌هایش را در چلسی نشان دهد و این اتفاق انتقادهایی را از گواردیولا به همراه داشت. 

او حالا آماده است تا در بازی امشب برابر تیم سابقش به میدان برود و انگیزه بسیاری برای ثابت کردن خودش به سرمربی اسپانیایی این تیم و هواداران سیتی دارد. 

1949018

گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی مدعی شده بود که از درخشش شاگرد سابقش در ترکیب چلسی بسیار خوشحال است و هیچ ناراحتی‌ای از این بابت ندارد و حتی به او تبریک گفته بود. 

اما تکرار مداوم سوال درباره جدایی این بازیکن باعث ناراحتی او شد و در پاسخ به این سوال که آیا پیش آمده که سیتی نخواهد بازیکنی را به باشگاه رقیب بفروشد گفت:« هرگز، هرگز.... من فکر می‌کنم چنین کاری یعنی شما باشگاه کوچکی هستید.

باشگاه‌های بزرگ ترسی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد ندارند. اگر بازیکنی دوست دارد به چلسی یا منچستریونایتد یا لیورپول ملحق شود، چه مشکلی وجود دارد؟ من به پالمر گفتم که ریاض محرز قصد جدایی دارد و تو فرصت بیشتری پیدا خواهی کرد اما او گفت که در این‌جا شانسی نخواهد داشت و قصد جدایی دارد و من هم موافقت کردم.»

دیدگاه‌ها