کد خبر : 1979394 | 21 آبان 1402 ساعت 12:52 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

پایان نگرانی‌ها: ستاره جنجالی در لالیگا ماندنی می‌شود

باشگاه ختافه قصد دارد میسون گرینوود، ستاره جنجالی سابق منچستریونایتد، را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

پایان نگرانی‌ها: ستاره جنجالی در لالیگا ماندنی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد در تابستان امسال اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با گرینوود را ندارد و آماده فروش این بازیکن است. 

او در نهایت در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت راهی ختافه شود و از زمان حضور در این تیم توانسته عملکردی درخشان و قابل قبول را در این تیم ارائه کند و جایگاهی در ترکیب ختافه پیدا کند. 

حالا روزنامه سان خبر داده که کادر فنی این تیم به حدی از عملکرد این ستاره انگلیسی رضایت دارد که به مدیران این باشگاه اعلام کرده که قرارداد او را دائمی کنند تا او فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد و به این ترتیب نگرانی از شرایط برای ماه‌های پیش رو نداشته باشد. 

1940759

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که گرینوود علاقه زیادی به بازگشت به منچستریونایتد دارد و مایل است که بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند اما مدیران این باشگاه حاضر نیستند دیگر با این بازیکن همکاری داشته باشد و این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه او هم رسانده است. 

پس از اتهاماتی که تحت عنوان تجاوز و آزار فیزیکی از سوی نامزد این بازیکن به او زده شد، گرینوود نزدیک به یک سال تحت نظر پلیس قرار داشت و دلیل قطع همکاری شیاطین سرخ با او نیز همین بوده است.

دیدگاه‌ها