کد خبر : 1979567 | 21 آبان 1402 ساعت 22:56 | 39.9K بازدید | 18 دیدگاه

انفجار خشم پوچتینو: بی‌اعتنایی به پپ و حمله به داور

مائوریسیو پوچتینو پس از پایان بازی چلسی-منچسترسیتی، با پپ گواردیولا دست نداد و به جای این کار، به سمت داور حمله‌ور شد!

انفجار خشم پوچتینو: بی‌اعتنایی به پپ و حمله به داور

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و منچستر سیتی در دیداری بسیار جذاب از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، در هوای توفانی لندن به تساوی ۴-۴ رسیدند.

در این دیدار که حواشی بسیاری داشت، بازیکنان هر دو تیم به تصمیمات آنتونی تیلور، داور بازی اعتراض داشتند. او در چند صحنه بحث‌برانگیز تصمیماتی گرفت که باعث تعجب بازیکنان شد.

در پایان بازی هم در حالی که چلسی در تدارک یک ضدحمله بود، سوت پایان را زد و بازی به اتمام رسید. بین کسانی که در پایان به این داور پرحاشیه اعتراض کردند، وضعیت یک نفر از هوای لندن هم توفانی‌تر بود. پوچتینو پس از بازی فوراً به سمت داور حمله و به شدت به او اعتراض کرد. او آنقدر خشمگین بود که پپ گواردیولا را نادیده گرفت و با او دست نداد تا به سمت داور برود.

1953424
1953428

این سرمربی آرژانتینی به اینکه قبل از ضدحمله تیمش سوت پایان زده شده اعتراض داشت و به شدت خشمگین بود. او با داور چهارم هم بحث‌هایی داشت که درنهایت اعضای کادر فنی تیم او را متوقف و آرام کردند.

1953425
1953426
1953427

برخی منابع نوشته‌اند یکی‌ دیگر از دلایل اعتراض پوچتینو، صحنه پنالتی چلسی بوده است که داور برخلاف نظر بازیکنان میزبان، به دیاز کارت نداد. پوچتینو هم به دلیل این اقدامات یک کارت زرد گرفت تا او هم از این بازی پرحاشیه بدون ضرر خارج نشود.

دیدگاه‌ها