کد خبر : 1979721 | 22 آبان 1402 ساعت 14:05 | 47.1K بازدید | 13 دیدگاه

پاسخ تند به مورینیو: غواص بیشتر از تو جام دارد!

دانیلو کاتالدی، هافبک لاتزیو، جواب اظهارات ژوزه مورینیو درباره پدرو و انتقاد از او را به تندی داد.

پاسخ تند به مورینیو: غواص بیشتر از تو جام دارد!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم سری آ ایتالیا و در دربی پایتخت ایتالیا روبروی رم قرار گرفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

مورینیو پس از پایان این دیدار طبق معمول انتقادهایی را از داور بازی مطرح کرد و در عین حال حرف‌هایی درباره پدرو زد که واکنش‌های بسیاری را از سوی هواداران دو تیم هم به دنبال داشت. 

او در نشست خبری پس از این بازی گفت: «پدرو بازیکنی فوق‌العاده است اما ذاتا به عنوان یک شناگر به دنیا آمده است چون نحوه شیرجه زدنش روی زمین در داخل استخر بسیار عالی خواهد بود.»

1953552

این اظهارات آقای خاص بدون جواب نماند و کاتالدی که به نظر از این صحبت‌ها آزرده خاطر به نظر می‌رسید، در واکنش به آن‌ها به خبرنگاران گفت: «مورینیو همیشه درباره جام‌ها و قهرمانی‌ها صحبت می‌کند اما من فکر می‌کنم پدرو بیشتر از او جام به دست آورده است.»

هرچند کوریره دلو اسپورت با بررسی آمارها نشان داده که مورینیو در واقع یک جام بیشتر از این بازیکن لاتزیو به دست آورده است. پدرو تا به حال 25 بار تجربه قهرمانی دارد و این در حالی است که مورینیو 26 بار موفق به بالا بردن جام شده است.

رم در حال حاضر با 18 امتیاز از 12 بازی در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و لاتزیو با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده دهم ایستاده است.

دیدگاه‌ها