کد خبر : 1979970 | 23 آبان 1402 ساعت 16:00 | 45.1K بازدید | 8 دیدگاه

مورد جالب ریکو لوئیس

پدیده سیتی هنوز با پدر و مادرش زندگی می‌کند

ریکو لوئیس اعتراف کرد که زندگی با والدینش به او آرامش می‌دهد و نمی‌خواهد این شرایط را تغییر دهد.

پدیده سیتی هنوز با پدر و مادرش زندگی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تحول و درخشش ریکو لوئیس 18 ساله یکی از خبرهای خوب فصل برای منچسترسیتی بوده است. لوئیس، یک مدافع هافبک کناری با مدیریت عالی توپ و با توانایی بازی در هر دو جناح و همچنین در صورت لزوم در مرکز زمین، در این فصل تحت حمایت پپ گواردیولا رشد چشمگیری داشته است. 

لوئیس یکی از فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار در فوتبال انگلیس و اروپا است، اما در عین حال پسری 18 ساله است که همچنان با والدینش زندگی می‌کند که در انگلیس موردی عادی نیست.

1954145

مدافع کناری منچسترسیتی که به تیم بزرگسالان انگلیس نیز فراخوانده شده بود، اخیراً طی مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد. لوئیس در مصاحبه‌ای با دیلی میل گفت: «هنوز هم مانند گذشته زندگی عادی دارم. زندگی در خانه پدر و مادرم برایم آرامش‌بخش است.»

او فوتبالیستی است که به خانواده اهمیت زیادی می‌دهد و می‌توانست وارد دنیای موسیقی نیز بشود: «پدربزرگ من یک نوازنده باس بود و او با گروه اوسیس به تور می‌رفت. او احتمالاً می‌تواند همه داستان‌هایش را برای شما تعریف کند، اما من آن‌ها را به خاطر نمی‌آورم. او همچنین یکی از طرفداران بزرگ سیتی است و همه بازی‌هایم را تماشا می‌کند.»

1953685

او در پایان درباره مربی خود گفت: «وقتی پپ صحبت می‌کند تا جایی که می‌توانم تمرکز می‌کنم. می خواهم همه چیز را از گواردیولا یاد بگیرم.»

دیدگاه‌ها